SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

5 Sikap Perempuan Yang Tidak Disukai Lelaki



Tidak hanya wanita yang boleh menjahui jenis lelaki tertentu. Lelaki juga boleh menjauhi jika wanita memiliki ciri-ciri yang tidak mereka sukai. Apa agaknya jenis wanita yang tidak disukai lelaki? Ini dia kisahnya, seperti dinyatakan oleh Times of India (10/01).


1. Suka bercakap buruk
Tidak hanya cerewet, wanita jenis ini suka bergosip dan menjelek-jelekkan orang lain. Tidak hanya itu, wanita ini juga suka mengeluh. Haiz, siapalah yang mahu dekat-dekat dengan wanita seperti ini. Lelaki pasti akan segera menjauhinya.
2. Gila diet
Wanita jenis ini tidak akan tenang setiap kali inign makan sesuatu. Dia selalu mengeluh soal berat badan, menolak semua makanan kerana kadar kalori di dalam badannya. Sebenarnya menjalani diet dan memilih makanan yang sihat adalah hal yang wajar, namun jangan berlebihan. Dengan sikap diet anda menjadi penyebab kenapa lelaki menjauhkan diri dari anda.
3. Tidak suka mertua
Semua orang setuju bahawa hanya yang beruntung saja yang mendapatkan mertua idaman. Jika Anda termasuk yang tidak beruntung, itu adalah hal yang wajar. Ada banyak orang yang merasa tidak sesuai dengan mertua mereka. Namun ini bukan bererti anda boleh berkata buruk atau menjelek-jelekkan mertua. Bagaimanapun mereka adalah orang tua pasangan anda. Jika Anda tidak boleh berbicara dengan baik pada mereka, sebaiknya diam saja.
4. Gila kerja
Lelaki tidak suka dengan wanita yang terlalu banyak bekerja. Terutama jika mereka selalu membicarakan pekerjaan setiap kali keluar. Lelaki tidak ingin tahu apa yang anda kerjakan di pejabat, mereka ingin tahu apa kesukaan anda, cara pandangan anda terhadap kehidupan, mengenai dirinya. Jika anda tidak mempunyai waktu untuk mengurus kehidupan kerana sibuk dengan pekerjaan, bagaimana anda boleh mempunyai waktu untuk lelaki?
5. Tukang menasihati
Ada beberapa wanita yang merasa mereka ahli nujum dalam menasihati orang lain. Mereka merasa bahawa orang lain akan menjadi baik dengan semua petunjuk mereka. Pasti wanita jenis ini akan cerewet mengenai apa yang harus dilakukan oleh pasangan. Tentu saja lelaki akan segera menjauhi wanita seperti ini. Pasti tidak ada lelaki yang suka berpasangan dengan wanita seperti kerana sikapnya yang kuat membebel.
Jika anda tak ingin dijauhi lelaki, sebaiknya kurangkan sifat-sifat seperti di atas.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info percintaan dengan tajuk 5 Sikap Perempuan Yang Tidak Disukai Lelaki. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/05/5-sikap-perempuan-yang-tidak-disukai.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 24/05/13

Belum ada komen untuk "5 Sikap Perempuan Yang Tidak Disukai Lelaki"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman