SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Bapa Mertua Tak Guna


Hye2.. Orite.. Story kali nie agak tuuuu sikit.. Jadi sapa2 agak2 kurang 18 tahun dan ke bawah sila abaikan entry nie..Hehehe.. Boleh layan...Seorang lelaki berumur 48 tahun telah ditahan polis hari ini kerana telah mencabul kehormatan menantu perempuannya.

Kejadian dikatakan berlaku lebih kurang pukul 11 pagi apabila tertuduh dikatakan telah masuk ke dalam bilik menantunya yang pada masa itu tinggal berseorangan kerana suaminya telah pergi bekerja.Tertuduh kemudian dilaporkan telah memaksa mangsa menanggalkan bajunya lalu tertuduh telah meramas dan menghisap buah dada ( mesti besar, pejal dan montok tu ) mangsa.


Jiran-jiran dapat menangkap tertuduh setelah mendengar jeritan mangsa lalu membawanya ke balai polis.Di balai polis, suami mangsa, iaitu anak lelaki tertuduh, terus meluru kepada ayahnya dengan perasaan marah bercampur kesal.

Si anak dengan menahan sabar berbaur kemarahan, dengan nada suara menggigil kerana menahan amarah yang amat sangat, lalu bertanya kepada ayahnya, “Ayah….. naper ayah buat camni ha? Ayah dah hilang akal ke? Tak malu ke? Mana kami nak letak muka, ayah? Kenapa ayah? why? why? why?”.

Si ayah pun dengan tenang lagi selamba menjawab, “Ooh… malu konon… apa yang nak dimalukan?” Berdesing telinga si anak apabila mendengar jawapan ayahnya.

“Apa??!! Tak malu??!!! Badan si anak telah menggeletar teramat kerana cuba menahan marah.

“Dah tu…..” tempelak si ayah, “yang kau tu dulu hisap buah dada bini aku, aku tak kisah pun."

Takkan skang ni aku nak hisap buah dada bini kau pun tak boleh??? Kena adil laaa!!!” Si anak terus jadi sawan mendengar jawapan ayahnya. Walaupun hanya 1 story, perlu berhati2 juga untuk kaum wanita, isteri dan ibu.. Zaman sekarang apa pun boleh terjadi..



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Bapa Mertua Tak Guna. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/bapa-mertua-tak-guna.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 21/06/13

1 Komentar untuk "Bapa Mertua Tak Guna"

  1. Tanpa Nama21.6.13

    cerita apa ni???adoyaiiiiii...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman