SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Ibu Lepaskan Pesalah Yang Merampas Mahkota Anak


YAN : Atas sebab kasihan terhadap si perogol, seorang mangsa menarik balik laporan polis yang dibuat sambil menyifatkan kejadian itu sebagai ‘tidak apa-apa’.

Lebih menghairankan, tindakan itu turut disokong oleh ibu dan tunang mangsa yang bimbang, maruah keluarga mereka akan turut terjejas jika hal itu heboh.

Menurutnya, hasil soal siasat mendapati gadis berusia 16 tahun dan pasangannya yang berusia 23 tahun dalam perjalanan ke rumah keluarga lelaki di Kuala Kedah selepas membuat laporan polis di Balai Polis Gurun.

Pengerusi Kawasan Rukun Tetangga(KRT) Sungai Limau, Abdul Razak Ghazali berkata, kejadian itu berlaku pada 25 Ogos lalu apabila pasukan KRT Sungai Limau menahan sepasang kekasih yang menaiki motorsikal dalam keadaan mencurigakan di samping tidak memakai topi keledar, kira-kira jam 1.15 pagi.

“Gadis itu mengaku dia telah dirogol oleh seorang lelaki di sebuah rumah kosong di Bukit Jenun, Pendang kira-kira jam 9 malam hari kejadian dan hendak pulang ke Kuala Kedah.

“Kami yang tidak berpuas hati dengan penjelasan mereka, bertindak memanggil ibu gadis itu untuk mendapatkan pengesahan dan polis peronda untuk menjadi saksi,” katanya sewaktu ditemui Sinar Harian di sini semalam.

Abdul Razak berkata, ibu mangsa yang tiba kira-kira jam 2.15 pagi, terkejut mendengar pengakuan anaknya bahawa dia dirogol oleh anak kenalan lelakinya dan telah membuat laporan polis.Namun, Abdul Razak berkata, beliau lebih terkejut apabila ibu remaja itu memujuk anaknya supaya menarik balik laporan polis yang dibuat kerana bimbang dengan masa depan lelaki yang merogol anaknya.

“Mangsa dan tunangnya kemudian bersetuju mengikut nasihat itu, lalu menarik balik laporan polis. Apabila ditanya kepada wanita itu, mengapa dia menasihati anaknya supaya menarik balik laporan sedangkan anaknya yang menjadi mangsa dan perlu dibela, wanita itu dengan selamba berkata, apa yang berlaku adalah takdir dan kehidupan anaknya tidak akan terjejas apa-apa,” katanya.

Abdul Razak berkata, itulah kali pertama beliau mendengar pengakuan sedemikian rupa daripada seorang ibu yang menganggap maruah diri anaknya lebih rendah berbanding perogol itu.ewksem.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Ibu Lepaskan Pesalah Yang Merampas Mahkota Anak. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/ibu-lepaskan-pesalah-yang-merampas.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 16/06/13

12 komentar untuk "Ibu Lepaskan Pesalah Yang Merampas Mahkota Anak"

  1. Tanpa Nama16.6.13

    mcam jiran aku ni la, anak smpai mngandung 6 bulan, x buat apa2 pn siap blh parti lg... aku rsa ibu2 skrang ni smkin bodoh mndidik anak
    terima kasih mak didik saya mnjadi manusia

    BalasPadam
  2. Bkn suma ibu2 skrg bodoh ye...ibu yg cetek agama dan x bpegang pd islam je yg bangang camtu

    BalasPadam
  3. kalau x yakin bleh bimbing anak,x payah pikir nk beranak

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama16.6.13

    Isk..... Cukup takut

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama17.6.13

    Si perogol boleh trsenyum dan keluar dri tapk persembunyian die. Emak ape lah nie . Nk je aku skola kn die . Pnting lg mse dpan perogol drpd maruah keluarga sndri .

    BalasPadam
  6. budu punya mama.kalau pn xnau hebohkn dlm media apa slhnya hukum x perogol.mgkn mamanya anggao anaknya tu sampah!!dupang punya mnusia xda fkran oo..

    BalasPadam
  7. Apa yg mampu ku katakan..mak dia mmg bodoh sial!!ingin jer ku tapak jer muka mak dia n tunang dia!

    BalasPadam
  8. Dunia akhir zaman.byk fitnah berleluasa

    BalasPadam
  9. Dunia akhir zaman.byk fitnah berleluasa

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama12.8.13

    Bdoh...

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama12.8.13

    perehh mum dy ue... kasian mama dy.. sggp jd kann ank sbgai mgse rogol... n ten nt ta taw...

    BalasPadam
  12. macam-macam..boleh pulak tunang bg lepas..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman