SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Isteri memotong Tubuh Suami Dan Memasaknya

Seorang wanita berumur 32 tahun ditangkap polis Pakistan kerana membunuh suaminya. Wanita Pakistan itu memotong-motong tubuh suaminya dan kemudian memasaknya!


Polis Karachi menyatakan, Zainab Bibi ditangkap atas pembunuhan suaminya, Ahmad Abbas pada Selasa, 22 November lalu. Anak saudara Bibi, Zaheer Ahmed (22), juga ditangkap karena di dakwa membantu Bibi menikam Abbas hingga mati dan mengerat tubuhnya.

Menurut polis, Bibi memasak sebahagian potongan tubuh suaminya untuk kemudian dibuang di dekat rumahnya. Bibi mengakui hal itu dilakukannya untuk menghapus bukti. Namun jiran tetangga menaruh curiga setelah mencium bau aneh di sekitar rumah mereka. 


 Saat di wawancara media Pakistan, ARY News, Bibi mengatakan, dirinya membunuh suaminya karena lelaki itu ingin mencabul anak perempuannya. Seba itulah Bibi tidak menyesali perbuatannya.


 “Saya membunuh suami saya sebelum dia berani menyentuh puteri saya,” kata Bibi kepada ARY News.


Abbas adalah suami kedua Bibi. Mereka menikah empat tahun lalu. Khabarnya, Abbas berulang kali mencuba mencabuli puteri Bibi dari mula berkahwin. Abbas terus cuba mendekati anak tirinya itu selama empat tahun pernikahannya dengan Bibi.


Sampai akhirnya Bibi tidak tahan lagi. Ketika Abbas kembali cuba mencabuli puteri Bibi yang berumur 17 tahun itu, wanita itu mengambil pisau dan menikamnya berulang-ulang. 


sumber:bardbahtiar.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Isteri memotong Tubuh Suami Dan Memasaknya. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/isteri-memotong-tubuh-suami-dan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 16/06/13

Belum ada komen untuk "Isteri memotong Tubuh Suami Dan Memasaknya"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman