SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Memang Ngeri Badan Manusia Hancur Dijamah Ikan Jerung

Memang Ngeri!!! itu yang dapat admin katakan apabila badan manusia ini hancur dimamah jerung.Lihat perkongsian ini dibawah

Kejadian ini mengejutkan dan mengerikan apabila ikan jerung hasil tangkapannya mempunyai berat yang luar biasa rupa-rupa nyer mengandungi jasad mayat yang di baham.Humphrey Simmons, sebuah pekerja bank telah berjaya menangkap seekor ikan jerung yang luar biasa beratnya jika dibandingkan dengan saiz ikan jerung berkenaan.Ikan itu ditangkap ketika beliau dan rakan²nya iaitu Keith Fergusan dan Stanley Bernard pergi menangkap ikan di laut pada suatu pagi Sabtu.

Namun telah terjadi sesuatu yang sangat mengerikan apabila ikan jerung itu memuntahkan sebelah kaki manusia.Mereka akhirnya membuat keputusan untuk membelah perut ikan berkenaan bagi tujuan mencari jasad mayat yang mungkin masih berbaki di dalam tubuh ikan jerung tersebut kerana mereka percaya ikan jerung itu sudah membaham manusia. Mangsa ikan berkenaan sehingga sekarang tidak diketahui.




credit:tautauajer.blogspot

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Memang Ngeri Badan Manusia Hancur Dijamah Ikan Jerung. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/memang-ngeri-badan-manusia-hancur.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 30/06/13

Belum ada komen untuk "Memang Ngeri Badan Manusia Hancur Dijamah Ikan Jerung"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman