SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Ustazah Bantu Suami R*g*l Anak Sendiri Terima Padah

Memang Gempaq |The Star melaporkan hari ini, seorang wanita yang juga guru agama telah dijatuhkan hukuman lapan tahun penjara oleh Mahkamah Sesyen di sini kerana bersubahat bersama suami untuk memperkosa anak gadisnya.

Hakim, Chan Jit Li menjatuhkan hukuman tersebut setelah tertuduh gagal membuktikan keraguan munasabah.

Guru berkenaan sebelum ini didakwa bersubahat bersama suaminya untuk memaksa anak gadisnya itu untuk membuka pakaian dan menutup mulut ketika dirogol suaminya itu.

Kejadian berkenaan dilaporkan berlaku di rumah mereka di pangsapuri Ampang Permai Prima di Ampang Tasik Permai.Ustazah berusia 35 tahun itu didakwa bersama suaminya pada Julai, 2011 atas kesalahan mempekosa anak gadis mereka

Awal tahun ini, beliau telah dibebaskan daripada dua tuduhan lain bersubahat dengan suaminya untuk merogol anak perempuan mereka tetapi telah diperintahkan untuk kembali semula ke mahkamah bagi pertuduhan ketiga. Suami, 38, mengaku bersalah terhadap tuduhan merogol gadis itu dan dijatuhi hukuman penjara sembilan tahun 10 sebatan rotan itu pada 30 Okt tahun lepas.

DPP Nadiah Malek Fauzie menggesa mahkamah untuk menjatuhkan hukuman berat sebagai seorang wanita yang merupakan seorang guru agama, tetapi masih sanggup melakukan perbuatan keji itu terhadap anak sendiri

Beliau berkata hakikat bahawa wanita itu telah fizikal membantu suaminya dalam serangan adalah satu faktor yang teruk.

Mahkamah memerintahkan hukuman penjara bermula dari tarikh tangkap, 30 MEI, 2011.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Ustazah Bantu Suami R*g*l Anak Sendiri Terima Padah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/ustazah-bantu-suami-rgl-anak-sendiri.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 26/06/13

1 Komentar untuk "Ustazah Bantu Suami R*g*l Anak Sendiri Terima Padah"

Geng Blogger

Putera Izman