SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Adik Maut Kakak Cedera Parah Waktu Pergi Sekolah



Sudah Takdirnya Pergi Semasa Menuntut Ilmu Namun Harap Pihak Keluarga Kuat Semangat Menghadapi Dugaan Di Bulan Mulia

Arau: Permintaan kali pertama seorang kanak-kanak perempuan mahu ke sekolah dengan membonceng basikal ditunggang kakaknya berakhir tragedi apabila dia terbunuh dalam kemalangan di Jalan Mata Ayer berhampiran Kampung Alor Lanchang, di sini, semalam.


Lebih menyayat hati, mangsa, Nur Aleya Batrisha Mashrul Nusairi, 6, sempat memanggil nama kakaknya yang juga murid tahun empat Sekolah Kebangsaan (SK) Kubang Gajah, Nur Fatin Nabila, 10, sebelum menghembuskan nafas terakhir di tempat kejadian.

Dalam kejadian jam 7.10 pagi itu, sebuah Proton Saga dipandu seorang lelaki berusia 50 tahun yang dalam perjalanan ke Mata Ayer dipercayai melanggar basikal dinaiki dua beradik itu dari arah sama yang menukar haluan secara tiba-tiba.

Pemandu kereta itu cuba mengelak, namun gagal menyebabkan dua beradik itu melambung sebelum terjatuh di atas jalan raya sejurus dilanggar kereta berkenaan.


BASIKAL mangsa dan kereta yang terbabit kemalangan, semalam.


Kejadian itu menyebabkan Aleya mati di tempat kejadian akibat parah di kepala, manakala kakaknya cedera di beberapa bahagian badan.


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori kisah sedih dengan tajuk Adik Maut Kakak Cedera Parah Waktu Pergi Sekolah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/adik-maut-kakak-cedera-parah-waktu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 12/07/13

Belum ada komen untuk "Adik Maut Kakak Cedera Parah Waktu Pergi Sekolah"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman