SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Ajal Remaja Kerana Kuat Mel*nc*p

Selamat datang ke blog Memang Gempak.Sebut sahaja melancap atau onani pasti ramai lelaki tahu mungkin pernah merasainya.Namun perkongsian kali ini mengenai perkara yang berlaku terhadap seorang lelaki yang mati dipercayai kerap melancap jadi jika tidak tahan sangat berpuasalah.

Seorang remaja berusia 16 tahun berasal dari Brazil dilaporkan meninggal dunia akibat terlalu kuat melakukan masturbasi. Demikian dipetik Daily Chili, awal bulan ini.
Ia dikhabarkan melakukan masturbasi sebanyak 40 kali sepanjang malam, pada bulan lalu, dan ditemui meninggal waktu pagi oleh ibunya.

Dia dikejarkan ke hospital namun disahkan telah meninggal. Menurut rakan kelas, yang namanya dirahsiakan itu mengatakan remaja itu ketagih melancap dan suka melihat tubuh perempuan dalam segala bentuk dan usia.

Dia juga meminta rakannya menonton dirinya melakukan masturbasi melalui webcam. Di bilik remaja itu juga ditemui banyak majalah pornografi. Malah, terdapat gambar-gambar erotik dan filem ditemui di komputernya.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info kesihatan dengan tajuk Ajal Remaja Kerana Kuat Mel*nc*p. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/ajal-remaja-kerana-kuat-melncp.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 8/07/13

Belum ada komen untuk "Ajal Remaja Kerana Kuat Mel*nc*p"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman