SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Menjadi Kenduri S3ks Teman Lelaki Dan 3 Rakan Yang Lain


Memang biadap!! admin berharap agar pembaca ambil ikhtibar disebalik kisah ini.Bukan sekadar ingin menakutkan para pembaca terutamanya wanita namun sebagai peringatan jenayah yang sering berlaku disekeliling kita.

kejadian yang berlkau di Ampang ini bermula apabila gadis tersebut menghubungi teman lelakinya untuk ajak keluar kerana berselisih faham dengan rakan serumahnya namun malang tidak berbau apabila tindakan seorang remaja perempuan mengikut teman lelakinya konon mahu menghilangkan tekanan berakhir tragedi apabila dirogol lelaki terbabit serta tiga lagi rakannya.

Menurut sumber, mangsa bagaimanapun terjerat apabila bukan saja diperkosa kekasihnya dan tiga rakan lelaki itu, malah turut dikurung dalam rumah mereka di Taman Kosas di sini, sebelum membuat laporan polis mengenai kejadian itu, kelmarin.

Sumber itu berkata, kejadian berlaku pada 15 Julai lalu selepas mangsa dibawa keluar kekasihnya sebelum dibawa pulang ke rumah lelaki terbabit.

“Pada mulanya, lelaki itu mendakwa menghuni rumah berkenaan bersama kakak angkatnya dan mangsa akan tinggal bersama wanita berkenaan menyebabkan mangsa bersetuju.

“Apabila tiba di rumah itu jam 9 pagi, mangsa mendapati rumah berkenaan turut dihuni tiga lelaki lain. Selepas berbual dengan wanita yang didakwa kakak angkat kekasihnya, mangsa dipelawa masuk ke sebuah bilik untuk berehat,” katanya.

Katanya, ketika berada dalam bilik itu, teman lelaki mangsa masuk lalu memperkosanya beberapa kali sebelum menghalau mangsa keluar dari bilik berkenaan.

“Mangsa kemudian diarahkan masuk ke sebuah bilik lain dan di bilik itu, mangsa sekali lagi diperkosa bergilir-gilir oleh tiga rakan kekasihnya,” katanya.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gadis Menjadi Kenduri S3ks Teman Lelaki Dan 3 Rakan Yang Lain. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/gadis-menjadi-kenduri-s3ks-teman-lelaki.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 23/07/13

7 komentar untuk "Gadis Menjadi Kenduri S3ks Teman Lelaki Dan 3 Rakan Yang Lain"

  1. Tanpa Nama23.7.13

    perempuan tu pon bodoh lg bangang..!salah sendiri..
    gatal p masuk jugak rumah lelaki tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. aniraanissa..23.7.13

      bukan bodoh tp kurang gunakn akal dn fikiran..selalu mnganggap perkara tu remeh..dan kurang mntaati keagamaan..

      Padam
    2. Tanpa Nama23.7.13

      Memang bodoh pun..ikut nafsu tuu ..lesu..kalu ikut hati..mati..terpulang lah..katasekolah..terpelajar..ntah..ada ajar ke tk bab moral kt skolah skang..dosa..pahala..jauh seksli la..

      Padam
  2. Tanpa Nama23.7.13

    selagi tidak bergelar suami jgn terlalu mmpercayai org lain..ambil ikhtibar dari kejadian yg lepas2 ..jgn ambil mudah satu2 perkara..

    BalasPadam
  3. Semoga apa yg di paparkan ini menjadi iktibar kpda semua gadis remaja..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama23.7.13

    kalau la ada yg nak amek iktibar., skrg mcm2 kes berlaku tapi yg perempuannya masih degil.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama28.7.13

    perempuan...perempuan..mcm2 lah ko ni...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman