SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Guru Berstatus Janda Nyaris Ditangkap Khalwat



gambar hiasan
Memang Tak Senonoh!!! apabila lama menyepi maka tidak hairanlah seorang guru berstatus janda ini mencari penganti untuk melayani perasaan kesunyiannya tanpa mengira istilah haram atau tidak

GONG PASIR – Tindakan seorang guru wanita yang sering membawa pulang teman lelaki ke rumah pada waktu tengah malam sehingga menimbul syak wasangka jiran tetangga nyaris membawa padah apabila rumahnya diserbu pihak penguat kuasa syariah, dekat sini, awal pagi kelmarin.

Ketika serbuan kira-kira jam 12.30 tengah malam itu, pasangan lelaki kepada guru sekolah rendah itu yang berada di ruang tamu difahamkan sempat melarikan diri sebaik melihat kenderaan pejabat agama tiba.

Guru wanita berstatus ibu tunggal berusia 30an yang mempunyai anak berusia 9 dan 11 tahun itu bagaimanapun mengakui perbuatan sumbang dilakukannya dan dinasihatkan agar tidak mengulangi perbuatan terbabit.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Guru Berstatus Janda Nyaris Ditangkap Khalwat. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/guru-berstatus-janda-nyaris-ditangkap.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 6/07/13

Belum ada komen untuk "Guru Berstatus Janda Nyaris Ditangkap Khalwat"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman