SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Isteri Dan Anak Mati Kerana Tidak Dapat Oksigen


Dunia Semakin Kejam Anak Dan Isteri Jadi Mangsa Si Suami  Kisah Benar Di Bawah Ni


Sibu: Hasil bedah siasat terhadap mayat tiga beranak yang dibunuh di sebuah rumah di Pulau Li Hua, Jumaat lalu mendapati mereka mengalami kecederaan fizikal dan seorang daripada mangsa dicekik menyebabkan kematian.

Bedah siasat membabitkan tiga doktor pakar di Hospital Sibu, semalam mengesahkan mangsa pertama iaitu Ling Yung Ming, 40, yang juga isteri suspek meninggal dunia akibat lemas kerana tidak mendapat oksigen.


Selain itu, pasukan perubatan menemui kesan kemerahan pada leher selain bintik merah pada muka mangsa kedua, Christine Tiang Soon Ai, 14, yang dipercayai mati akibat dicekik.

Manakala, mangsa ketiga, Victor Tiang Soon Sheng, 2, dikenal pasti mati akibat cedera pada dahi serta tidak mendapat oksigen.


Timbalan Ketua Polis Daerah Superintendan Zayadi Sebli, berkata pihaknya akan mendapatkan laporan penuh hasil bedah siasat itu daripada hospital untuk mengesahkan cara tepat berhubung ketiga-tiga mangsa dibunuh.


“Bedah siasat terhadap ketiga-tiga mangsa dijalankan mulai jam 11.15 pagi tadi (semalam) dan punca kematian mereka sudah diketahui, namun kami masih menunggu laporan penuh.” katanya.

Sementara itu, mayat tiga beranak itu dituntut ahli keluarga untuk dikebumikan.


Dalam kejadian jam 10 pagi, Jumaat lalu tidak beranak ditemui mati dibunuh suami serta bapa mereka sebelum mayat ditemui bergelimpangan dalam sebuah bilik di rumahnya.





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Isteri Dan Anak Mati Kerana Tidak Dapat Oksigen. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/isteri-dan-anak-mati-kerana-tidak-dapat.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 9/07/13

Belum ada komen untuk "Isteri Dan Anak Mati Kerana Tidak Dapat Oksigen"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman