SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Janda Muda Ke Tali Gantung Sebab Edar Dadah

 
 
selamat datang ke blog memang gempaq ini dan admin harap cerita serta info yang disampaikan dapat membantu pembaca semua.......



ALOR SETAR - Mahkamah Tinggi di sini hari ini menjatuhkan hukuman gantung sampai mati terhadap seorang ibu tunggal warganegara Thailand yang didapati bersalah atas tuduhan mengedar dadah dua tahun lalu.
  
Pesuruhjaya Kehakiman Datuk Mohd Zaki Abdul Wahab menjatuhkan hukuman itu terhadap Miss Thitima Khongnun, 30, selepas berpuas hati dengan keterangan pihak pendakwaan yang berjaya membuktikan kes melampaui keraguan munasabah terhadap pertuduhan itu.

  
Miss Thitima dituduh mengedar 18,172 gram dadah jenis kanabis di Plaza Tol Jitra, Lebuh Raya Utara-Selatan pukul 9.10 malam pada 20 Oktober 2011.
  
Tertuduh didakwa mengikut Seksyen 39 (B) Akta Dadah Berbahaya 1952 yang membawa hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan.
  
Mengikut fakta kes, bas yang dinaiki tertuduh ditahan pihak Kastam Diraja Malaysia dan semua penumpang diarah turun dan membuka beg yang dibawa mereka.
  
Ketika tertuduh yang berasal dari Nakhon Si Thammarat, Thailand membuka beg (yang dikunci) yang dibawanya, kastam menemui 20 ketulan mampat dipercayai dadah jenis kanabis.
  
Pendakwaan dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya Kastam, Naziah Mokhtar manakala tertuduh diwakili Ali Munawar Razak. 















Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Janda Muda Ke Tali Gantung Sebab Edar Dadah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/janda-muda-ke-tali-gantung-sebab-edar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 2/07/13

Belum ada komen untuk "Janda Muda Ke Tali Gantung Sebab Edar Dadah"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman