SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kerana Berebut Remote Penghawa Dingin Anak Sanggup Pukul Mak





 Dunia Nak Kiamat Hal Kecil Pun Sanggup Pukul Mak Sendiri....Mungkin Hilang Waras Waktu Tue Kan....

Kajang: Seorang lelaki sanggup bertindak kejam terhadap ibu kandung dengan memukulnya menggunakan kayu hingga koma, gara-gara wanita itu menyembunyikan alat kawalan jauh pendingin udara bagi menjimatkan bil elektrik kediaman mereka dalam kejadian Jumaat lalu.


Selepas tiga hari bertarung nyawa wanita berusia 59 tahun yang parah di kepala meninggal dunia di Hospital Kajang kelmarin akibat tindakan melampau anak sulung daripada enam beradik berusia 41 tahun itu.




Bapa saudara suspek, Liew Kuan Seng, 49, berkata, anak saudaranya itu tinggal bersama mangsa, Liew Kim Thai, di Kampung Baru Semenyih namun lelaki terbabit tidak mempunyai pekerjaan tetap dan bergantung hidup dengan ibunya.

Menurutnya, mangsa sudah banyak kali menegur perbuatan anaknya kerana beberapa bulan tidak bekerja menyebabkan dia menyara kehidupan suspek.
Foto
Berang mangsa sorok alat kawalan jauh pendingin udara.

“Bagaimanapun, dalam kejadian jam 12 tengah malam Jumaat lalu, anak saudara saya itu menengking dan memarahi ibunya kerana dia tidak menjumpai alat kawalan pendingin udara.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kerana Berebut Remote Penghawa Dingin Anak Sanggup Pukul Mak. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/kerana-berebut-remote-penghawa-dingin.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 5/07/13

Belum ada komen untuk "Kerana Berebut Remote Penghawa Dingin Anak Sanggup Pukul Mak"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman