SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Komposer Tidak Boleh Bergerak Terus????Siapa..



Selamat Datang  Ke Blog Ini Untuk Menambah Pengetahuan Anda.Admin Harap Anda Selalulah Datang Untuk Membaca Di Blog Ini

Kuala Lumpur: Tanpa disangka, semangat untuk bersukan yang baru nak dipupuk membawa padah kepada komposer Julfekar Ahmad Shah apabila ketika sedang bersiap-siap untuk bermain badminton di Kompleks Sukan Cheras, Ahad lalu, tiba-tiba dia rebah dan terus tidak boleh bergerak.

Menurut Julfekar, dua artis di bawah naungan syarikatnya, MilleniumArt dan Dream Music Sdn Bhd, Min Yasmin dan Hafeez Hai yang mengajaknya bermain badminton dan dia dengan penuh bersemangat membeli satu set peralatan dan pakaian sukan.


“Kejadian berlaku di rumah pada jam 9.30 pagi, sedang saya memusingkan badan untuk mengikat tali kasut tiba-tiba saya terdengar bunyi pada bahagian pinggang dan selepas itu saya terus rebah serta tidak boleh bergerak.

“Terus Min dan Hafeez menghubungi ambulans dan saya dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM), Cheras. Sebaik saja tiba di hospital, menerusi pemeriksaan awal mendapati gelinciran pada tulang pinggul saya tetapi pihak hospital akan mengesahkannya selepas membuat rawatan susulan pada 12 Julai ini,” katanya.


ANGGOTA paramedik merawat Julfekar.


Buat masa ini Julfekar diminta berehat dulu sebelum dia datang semula ke hospital untuk menjalani pemeriksaan Imbasan Resonen Magnetik. Bagaimanapun menurutnya, dia tidak boleh berehat kerana banyak kerja.


Ketika dihubungi semalam, dia berada di studio merakamkan lagu raya bersama artis syarikatnya dengan bertongkat.

“Saya sudah sewa studio ini, jadi saya perlu selesaikan kerja mengikut jadual. Walaupun masih sakit dan terpaksa bertongkat, saya datang juga. Hati rasa muda, tetapi usia tua tidak boleh dilindungi. Selepas ini terpaksalah saya menjaga kesihatan,” katanya.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Komposer Tidak Boleh Bergerak Terus????Siapa... Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/komposer-tidak-boleh-bergerak-terussiapa.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 2/07/13

Belum ada komen untuk "Komposer Tidak Boleh Bergerak Terus????Siapa.."

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman