SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Nak Tembak Ayah Tetapi Tertembak Anak Bertubi-tubi

Sasaran Tidak Kena Nak Tembak Ayah Tapi Anak Jadi Mangsa.Kasian Budak Tidak Bersalah Menjadi Mangsa.....
Georgetown: Tembakan rambang bertubi-tubi dilepaskan seorang lelaki nyaris meragut nyawa seorang kanak-kanak berusia empat tahun yang ketika itu turut berada di lokasi kejadian bersama bapanya di pekarangan Pangsapuri Golf View, Bukit Jambul, di sini, kelmarin.

Dalam kejadian jam 10.45 malam itu, penjenayah terbabit dikatakan menyasarkan tembakan terhadap bapa mangsa dan juga seorang lagi rakannya, tetapi ia tidak mengenai sasaran apabila mereka sempat melarikan diri.


Sumber berkata, difahamkan, mangsa ketika itu berada bersebelahan bapanya yang ketika itu sedang berbual dengan seorang rakan di sebuah kerusi batu di kawasan pangsapuri terbabit.

Menurutnya, seorang lelaki memakai jaket hitam dan bertopi keledar menunggang motosikal dikatakan berhenti kira-kira 10 meter dari mereka sebelum melepaskan tembakan rambang.


ANGGOTA forensik polis menyiasat tempat kejadian seorang kanak-kanak lelaki cedera di lutut kiri selepas terkena tembakan rambang dilepaskan seorang lelaki.


“Terkejut dengan tembakan itu, bapa mangsa membawa anaknya lari menyelamatkan diri, menyebabkan tembakan itu terkena paha kiri serta dahinya luka akibat serpihan peluru.






Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Nak Tembak Ayah Tetapi Tertembak Anak Bertubi-tubi. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/nak-tembak-ayah-tetapi-tertembak-anak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 13/07/13

Belum ada komen untuk "Nak Tembak Ayah Tetapi Tertembak Anak Bertubi-tubi"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman