SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pelajar Dijemput Ajal Sebelum Makan Colek

setiap manusia yang bernyawa pasti akan mati begitulah juga dengan seorang pelajar ini maut dikemalangan jalan raya ikuti kisah penuh

Kota Bharu: Hasrat lima sekawan untuk menikmati makanan tradisi colek berakhir dengan kesedihan apabila seorang maut dalam kemalangan di Jalan Chicha-Kuban Kerian, Kota Bharu, malam kelmarin.

Dalam kejadian kira-kira jam 11.30 malam itu, pelajar tahun kedua Institut Teknikal Jepun Malaysia (JMTI) Pulau Pinang Mohd Shafiq Suhaimi, 19, dikatakan menunggang motosikal jenis Yamaha RXZ bersendirian dari arah Kubang Kerian menghala ke Pasir Tumboh sebelum cuba membuat pusingan U.

Bagaimanapun, dia dirempuh oleh dua kereta jenis Nissan Sentra dan Proton Saga yang datang dari arah Pasir Tumboh menyebabkannya maut di tempat kejadian akibat kecederaan di kepala.

Rakannya, Mohd Azim Mohmed, 19, berkata, mereka bersama tiga lagi rakan seusia, Mohd Hafiz Mohd Arifin, Mohd Amirul Ashraf Abdullah, dan Faizal Adam Azhar dalam perjalanan untuk mencari gerai colek kira-kira jam 10 malam.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pelajar Dijemput Ajal Sebelum Makan Colek. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/pelajar-dijemput-ajal-sebelum-makan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 14/07/13

Belum ada komen untuk "Pelajar Dijemput Ajal Sebelum Makan Colek"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman