SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pengikut Syiah Orang Melayu Di Malaysia Dan Singapura

Inilah antara ritual Syiah Melayu Singapura dalam menghidupkan malam Lailatul Qadar sambil menggagungkan Al Quran dengan meletakkan Al Quran atas kepala sambil berdoa, sedangkan ayat pertama yang diturunkan memerintah Al Quran untuk dibaca,bukan diletak diatas kepala.

Manusia cenderung suka belajar benda baru kalau boleh setiap hari. Kita tidak boleh menyalahkan mereka kerana ia mungkin ujian baginya. Sebab itu Islam hendaklah mengajar benda berfaedah yg baharu setiap zaman dan jika boleh setiap harinya benda baru mesti dicipta kerana islam berhenti menciptalah maka akan jadi kes ciptaan ciptaan yg bukan islam di amalkan pengikutnya yg dahagakan pelajaran baru dalam kes terbaik ialah Islam Sepanyol yg kaya dgn pembelajaran dan tamadunnya.



Sehingga kini tiada kajian mengapa mereka cenderung memilih syiah sbg fahaman. Fikrah dalam syiah juga terlalu banyak pecahan faham dan amalnya juga perselisihan yg keras antara sesama mereka. Sama kes dgn faham ahlus sunnah salafi dan wahabi juga berpecah tiada kemurnian ikhwan sejati zaman sahabat berakhir dgn zaman Umar Al Khattab yg dikatakan pintu fitnah agama pecah kerana pembunuhan baginda khalifah al faruk [pembeza hak dan batil] ini.

credit:.froyoplus.com


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pengikut Syiah Orang Melayu Di Malaysia Dan Singapura. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/pengikut-syiah-orang-melayu-di-malaysia.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 7/07/13

Belum ada komen untuk "Pengikut Syiah Orang Melayu Di Malaysia Dan Singapura"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman