SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Sedih...Anakku Pergi Semasa Di Taska.




Nasib Anakku Masih Kecil Tetapi Apa Dosanya Sampai Penjaga Sanggup Buat Cam Ni Pada Anak Tidak Berdosa....Aku Pasrah Pemergianya......

Kuala Lumpur: Belum selesai siasatan membabitkan kematian bayi lelaki di sebuah pusat asuhan di Bandar Baru Bangi, seorang lagi bayi di premis sama dilaporkan koma sejak Isnin lalu.

Ahmad Adam Abqary Ahmad Hassan, dua bulan, dirawat di Hospital Kuala Lumpur (HKL), di sini, kerana mengalami pendarahan otak.

Dia sebelum ini dihantar ke pusat asuhan sama dengan bayi berusia tiga bulan yang dilaporkan maut, Jumaat lalu.

Bapa Ahmad Adam, Ahmad Hassan Shahbudin, 30, berkata, dia mengesyaki terdapat unsur kecuaian penjaga pusat asuhan itu sehingga menyebabkan anaknya mengalami pendarahan otak.


AHMAD Adam Abqary mengalami pendarahan otak.


“Ini bukan kejadian pertama sebaliknya seperti dilaporkan Harian Metro Jumaat lalu, seorang bayi lelaki mati di situ,” katanya yang membuat laporan di Balai Polis Kajang, di sini, untuk siasatan dan tindakan lanjut.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Sedih...Anakku Pergi Semasa Di Taska.. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/sedihanakku-pergi-semasa-di-taska.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 8/07/13

1 Komentar untuk " Sedih...Anakku Pergi Semasa Di Taska."

  1. Tanpa Nama26.12.13

    blh x bg name tmpt tu..sy ade hntr ank kt preschool bndr baru bngi...skrg dia trauma xnk pg skolah sbb aunty pukul.dyorg pgl pengasuh aunty...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman