SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Status Isteri Orang Yang Hamil 6 Bulan Dicekup Dengan Kekasih



gambar hiasan
Memang Curang!!!! sedih sangat apabila melihat keadaan jenayah sosial melanda masyarat kita.Mudah-mudahan Allah pelihara dan lindungi kita daripada masalah sosial yang kian meruncing.

Cuba bayangkan seorang wanita berstatus suami orang yang sarat mengandung sanggup mengikut hawa nafsu dengan melakukan hubungan terlarang bersama lelaki lain.Apa pun masalah dalam rumah selesaikanlah dengan cara baik bukan begini caranya baca petikan sinar harian mengenai isteri orang yang hamil  curang

TEMERLOH – Seorang wanita yang hamil enam bulan ditahan selepas disyaki berkhalwat dengan seorang penjawat awam dalam serbuan Pejabat Agama Islam Daerah (Paid) ke atas sebuah rumah sewa di Taman Temerloh Jaya di sini malam kelmarin.

Wanita terbabit yang datang dari sebuah negeri utara tanah air bersama dua anak lelakinya bermalam di rumah lelaki terbabit yang didakwa sebagai sepupunya.Wanita berusia 27 tahun itu membawa bersama dua anak lelaki berusia tujuh dan empat tahun ketika ditangkap bersama pasangannya yang berusia 30 tahun.

Paid melakukan serbuan ke atas rumah lelaki terbabit selepas menerima aduan awam.Wanita terbabit mendakwa berkunjung ke rumah ibu saudaranya di Bera dan bermalam di rumah lelaki terbabit hanya untuk semalaman dan akan pulang keesokan harinya.

Wanita terbabit yang masih bersuami mendakwa ibunya tahu dia bermalam di rumah lelaki terbabit tetapi suaminya tidak tahu.Lelaki terbabit yang berasal dari Kelantan mengaku mengahwini sepupu kepada wanita yang ditahan dan telah bercerai Disember tahun lalu.

Kedua-duanya ditahan awal pagi kelmarin dan diambil keterangan sebelum tindakan lanjut ke atas pasangan terbabit.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Wanita Status Isteri Orang Yang Hamil 6 Bulan Dicekup Dengan Kekasih. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/wanita-status-isteri-orang-yang-hamil-6.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 6/07/13

Belum ada komen untuk "Wanita Status Isteri Orang Yang Hamil 6 Bulan Dicekup Dengan Kekasih"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman