SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Isteri Jadi Mangsa R*g*l 8 Lelaki Depan Suami

Kisah ini telah lama berlalu namun admin sengaja kongsikan semula sebagai peringatan kepada kita semua.Memang kejam!!! itulah yang dapat admin katakan apabila mangsa bukan sahaja dirompak tetapi dirogol bergilir-gilir seramai 8 orang lelaki india.

Kejadian yang berlaku di India ini telah mengejutkan masyarakat dunia kerana wanita juga seorang isteri warga Switzerland ini menjadi mangsa kerakusan 8 lelaki  india pada ketika itu sedang menaiki basikal bersia-sia di Madhya Pradesh bersama suami tercinta.

Menurut sumber,mereka telah didatangi 7-8 lelaki india mereka telah dirompak tidak cukup dengan itu,wanita tersebut telah dirogol bergilir-gilir depan suaminya.

Kesimpulanya disini jenayah makin menjadi-jadi tidak kira di mana kita berada perlu lebih berhati-hati walaupun kita bersama suami elakkan keluar waktu malam jika kita ditahan oleh lelaki yang tidak dikenali pada waktu malam ingin meminta tolong jangan behentikan kenderaan anda teruskan perjalanan jika berhajat ingin menolong hubungi pihak polis biar mereka menyelesaikannya.

Sebagai umat islam senjata paling berkesan ialah doa.Mohonlah doa kepada Maha Esa supaya dijauhkan diri dari segala kejahatan manusia serta jin.Mudah-mudahan kita terselamat dari jenayah yang makin menjadi-jadi.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Isteri Jadi Mangsa R*g*l 8 Lelaki Depan Suami. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/isteri-jadi-mangsa-rgl-8-lelaki-depan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 16/08/13

1 Komentar untuk " Isteri Jadi Mangsa R*g*l 8 Lelaki Depan Suami"

  1. Tanpa Nama16.8.13

    X da gambar hiasan lgi baik..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman