SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kerana Cinta Lelaki Sanggup Tidur Dengan Mayat Isteri

Memang pelik!!! biasanya lelaki yang kehilangan isteri tecinta dalam mencari penganti dalam masa terdekat.Fakta menunjukkan lelaki tidak boleh hidup kesunyian mereka perlukan penganti untuk menemani mereka ketika kesunyian

itulah yang berlaku kepada lelaki ini apabila beliau dikatakan terlalu cintakan isterinya hingga sanggup tidur bersama dengan mayat isterinya dalam masa bertahun lamanya.

Le Van, seorang lelaki berusia 55 tahun dari wilayah Quang Nam, Vietnam, kehilangan isterinya pada tahun 2003. Kerana dia tidak dapat tidur pada waktu malam tanpa memeluk isteri tercinta, beliau tidur di atas kuburnya selama kira-kira 20 bulan. Apabila dia tidak dapat bertahan dari hujan dan angin lagi, beliau mengambil keputusan untuk menggali terowong ke dalam kubur, supaya dia boleh tidur dengan isterinya.

Apabila anak-anak mendengar rancangan gilanya, mereka berusaha bersungguh-sungguh untuk menghentikan dia, jadi Le Van terpaksa memikirkan cara lain supaya dia boleh duduk berdekatan dengan isterinya pada waktu malam. Pada tahun 2004 beliau menganbil mayat isterinya, dibungkus kan kedalam keping kertas dan acuan tanah liat dan meletakkan  topeng dummy di wajahnya. Lelaki itu telah tidur di sebelah isterinya telah mati sejak itu.











sumber:diarishare

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Kerana Cinta Lelaki Sanggup Tidur Dengan Mayat Isteri . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/kerana-cinta-lelaki-sanggup-tidur.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 29/08/13

Belum ada komen untuk "Kerana Cinta Lelaki Sanggup Tidur Dengan Mayat Isteri "

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman