SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kunci Tembusi Mata Hingga Ke Otak Bayi Berusia 20 Bulan


Seorang  bayi bernama Nicholas Holderman, yang berusia 20 bulan berasal Perryville, Kentucky, AS mengemparkan penduduk setempat apabila ketika bermain bersama kedua kakaknya, secara tak sengaja, dia terjatuh tepat di atas kunci kereta bapanya.Lebih menyedihkan, kunci kereta tersebut tercucuk di kelopak matanya hingga menembus otak.

Namun beliau bernasib baik kerana masih hidup,kejadian itu disedari oleh bapanya apabila bayi ytersebut menangis dengan kuat.menurut ayahnya beliau terkejut ketika itu melihat anak kesayangannya dipenuh darah dan sangat risau dan takut kemudian beliau membawa anaknya ke hospital

Tiba di hospital anaknya ditahan dalam wad selama 6 hari.walaupun agak lama kunci tersebut tercucuk pada mata beliau namun kecekapan anggota perubatan menyelamatkan beliau dengan mengeluarkan kunci bapanya merasa gembira kerana mata anaknya disahkan tidak buta dan telah sembuh sepenuhnya.Beliau berkata ini adalah kuasa Tuhan.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Kunci Tembusi Mata Hingga Ke Otak Bayi Berusia 20 Bulan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/kunci-tembusi-mata-hingga-ke-otak-bayi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 2/08/13

Belum ada komen untuk "Kunci Tembusi Mata Hingga Ke Otak Bayi Berusia 20 Bulan"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman