SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wajah Lelaki Yang Mer*g*l Anjing Hingga Bunting

Memang pelik!!! tak dapat admin bayangkan ada juga manusia yang bernafsu terhadap binatang.Salah seorang daripadanya ialah lelaki dalam gambar diatas.Lelaki yang berasal di US ini didakwa diatas kesalahan merogol seekor anjing hingga bunting.

Ia berlaku di sebuah Apartmen Kota Long Beach New York.Beliau dikatakan telah merogol anjing tersebut yang diberi nama Snowball iaitu seekor anjing betina seberat 10.43 kg.Jika sabit kesalahan beliau akan dipenjarakan selama 16 tahun.

Kejadian itu disedari oleh empunya anjing yang melihat keadaan anjing dalam keadaan sakit.Kemudian beliau telah membawa anjing tersebut ke pusat rawatan haiwan.Setelah dirawat doktor haiwan tersebut telah mendapati haiwan tersebut bunting dan mempunyai kesan luka dikelaminnya dipercayai ia adalah perbuatan manusia

Justeru itu pemilik anjing tersebut telah membuat laporan polis.mengenai anjingnya telah dirogol hingga bunting.Pihak polis menjalankan siasatan dan berjaya menangkap penjenayah tersebut

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Wajah Lelaki Yang Mer*g*l Anjing Hingga Bunting. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/wajah-lelaki-yang-mergl-anjing-hingga.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/08/13

2 komentar untuk "Wajah Lelaki Yang Mer*g*l Anjing Hingga Bunting"

  1. Tanpa Nama20.8.13

    Dunia dah akhir zaman...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama21.5.14

    Astagfirullah al azim

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman