SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Berusia 14 Tahun Lahirkan Anak Kembar 3

Harare:Seorang gadis berusia 14 tahun yang tinggal di Mwanaharabu Wamukoya, Bungoma County, Kenya telah selamat melahirkan bayi kembar tiga.Hasil hubungan dengan kekasihnya itu yang berusia 16 tahun telah menyebabkan beliau lahir bayi kembar tiga yang di percayai kesemuanya lelaki.

 Dua bayi yang dilahirkan seberat 1.5 kilogram manakala bayi yang ketiga seberat 1.3 kilogram jumlah keseluruhan 4.3kilogram.Jururawat yang bertugas memaklumkan keseluruhan bayi dilahirkan dengan kaedah sanser.Dan bayi ketiga kini dalam keadaan stabil serta boleh dikeluarkan dari hospital
Teman lelaki juga ayah kepada bayi tersebut dikatakan tidak bersekolah  dan bekerja sebagai buruh kasar kini lebih tertekan dengan kelahiran bayi kembar tersebut.

Dia tidak mempunyai pengalaman untuk menguruskan bayi namun kami sangat berterima kasih kepada pihak kerajaan kerana telah membiayai keseluruhan kos bersalin dihospital.Jika tidak sudah tentu saya ditahan dan tidak dibenarkan keluar kerana tidak jelaskan pembayaran- kata ibunya baya kembar tiga


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gadis Berusia 14 Tahun Lahirkan Anak Kembar 3. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/gadis-berusia-14-tahun-lahirkan-anak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 8/09/13

Belum ada komen untuk "Gadis Berusia 14 Tahun Lahirkan Anak Kembar 3"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman