SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Monyet Rampas Dan Makan Testis Bayi

Beijing: Seorang wanita terpaku melihat seekor monyet merentap satu daripada testikel bayinya berusia lapan bulan di sebuah zoo sebelum lari dan memakannya.

Kejadian mengejutkan itu berlaku di Taman Hidupan Liar Guiyang Qianling di Guìyáng, ibu negeri wilayah Guizhou di barat daya China.Si ibu sedang menukar lampin bayinya apabila haiwan berkenaan menyerang dan merentap testikel kanak-kanak berkenaan dan melarikan diri sebelum testikel itu terjatuh.

Seorang lelaki tua dilapor memungut testikel itu tetapi monyet berkenaan kembali dan merampasnya daripada lelaki terbabit dan melarikan diri sambil memakannya.Rakaman yang disiarkan sebuah stesen televisyen China menunjukkan kanak-kanak itu dirawat di sebuah hospital dengan dijaga oleh ibunya.

Kecederaannya tidak mengancam nyawa.Jumlah monyet di zoo terbuka itu dilapor meningkat daripada 70 kepada 500 sejak beberapa tahun lalu dengan keadaan dilihat tidak boleh dikawal lagi.Meskipun diberi makan tiga kali sehari oleh pihak zoo, haiwan itu turut memperoleh makanan daripada pengunjung.

Stesen itu juga menyiarkan rakaman monyet menggigit seorang kanak-kanak kecil yang cuba membelai haiwan itu.Menurut laporan itu, serangan monyet ke atas pengunjung sering berlaku di zoo berkenaan. - Agensi

kesimpulannya diMalaysia pun terdapat banyak monyet seperti Taman Tasik Taiping dan tempat-tempat lain lagi jadi tukarlah lampin dalam kereta jadikan kisah ini sebagai peringatan

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Monyet Rampas Dan Makan Testis Bayi. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/monyet-rampas-dan-makan-testis-bayi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 8/09/13

Belum ada komen untuk "Monyet Rampas Dan Makan Testis Bayi"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman