SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gadis Dipeluk Dari Belakang Sebelum Payudara Diramas


gambar hiasan
Ampang: Seorang gadis tergamam apabila tiba-tiba dipeluk sebelum payudaranya diramas penunggang motosikal ketika mangsa berjalan bersendirian menuju ke Stesen Transit Aliran Ringan (LRT) Pandan Indah, di sini.

Dalam kejadian jam 8 pagi kelmarin, mangsa menjerit meminta tolong apabila lelaki gila seks terbabit enggan melepaskannya.Sumber polis berkata, kejadian berlaku apabila mangsa berusia 20-an dihampiri lelaki yang menunggang motosikal berhampiran lokasi kejadian.

Menurutnya, suspek memberhentikan motosikal ditunggang sebelum menghalang mangsa.“Gadis itu yang ketakutan cuba melarikan diri ke stesen LRT yang terletak 100 meter dari kawasan itu.“Belum sempat mangsa berbuat apa-apa, suspek terus memeluknya sebelum meramas payudara dan mahu mencabulnya,” katanya.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Gadis Dipeluk Dari Belakang Sebelum Payudara Diramas. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/gadis-dipeluk-dari-belakang-sebelum.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 18/04/14

Belum ada komen untuk "Gadis Dipeluk Dari Belakang Sebelum Payudara Diramas"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman