SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Oh Tidak!!! Kekasih Baru Shahz Jaszle Seorang Lelaki ????

Pelakon Shahz Jaszle sudah pun memutuskan pertunangannya dengan Redzwani Puteri. Namun ia sedikitpun tidak mengejutkan. Malah tidak hairan apabila Shahz Jaszle dilaporkan sudah pun mempunyai teman wanita baru.

Terbaru, Portal Murai dan Astro Gempak ada menyiarkan kisah Shahz Jaszle dengan kekasih barunya itu yang bernama Hanis Husna. Dalam laporan tersebut, Hanis Husna telah mengesahkan di Instagram miliknya bahawa Shahz Jaszle sudah pun putus tunang.

Namun timbul cerita yang lucu apabila ada memperkatakan tentang ‘halkum’ Hani Husna. Nampak kelakar sebab kita semua tahu bahawa halkum ini hanya akan ada pada manusia berjantina lelaki tetapi apabila kelihatan pada seorang wanita, ianya menjadi lucu dan menimbulkan persoalan lain.

imageResize

Menerusi gambar diatas, anda akan perasan menerusi bulatan merah bahawa kelihatan sesuatu tersembul di leher kekasih Shahz Jaszle yang kelihatan seakan halkum. SM tak mahulah timbulkan apa persoalan lain itu, lagipun kita sendiri tidak pasti sama ada itu halkum atau apa, jadi jangan memandai nak buat spekulasi.

Selain komen pasal halkum, rata-rata komen turut mengkritik tindakan Shahz Jaszle yang terlalu cepat bertukar kekasih ibarat menyalin baju. Apapun tunggu sahajalah jawapan dari Shahz Jaszle sendiri ye.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Oh Tidak!!! Kekasih Baru Shahz Jaszle Seorang Lelaki ????. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/oh-tidak-kekasih-baru-shahz-jaszle.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 23/04/14

Belum ada komen untuk "Oh Tidak!!! Kekasih Baru Shahz Jaszle Seorang Lelaki ????"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman