SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Pendedahan !!! Punca Utama Kanak-Kanak 2 Tahun Dipenggal Hingga Putus Kepala

Satu sumber berkata sebelum dibunuh, mangsa Siti Soffea Emelda, 2 tahun 6 bulan dilarikan daripada jagaan ibunya yang bertemu rakan-rakan di Kompleks Kota Raya.Namun kanak-kanak itu itu hilang dipercayai dilarikan sebelum ditemui mati di tebing sungai Klang

Sumber memberitahu, polis tidak menolak kemungkinan pembunuhan mangsa ada kaitan dengan dendam kenalan ibu mangsa. Ibu mangsa merupakan seorang gelandangan dan juga dipercayai penagih dadah.
Maklumat ada mendakwa, ibu mangsa yang hidup merempat di ibu negara kerap menimbulkan rasa sakit hati dalam kalangan kenalan kerana kerap menipu dan tidak menepati janji dalam banyak perkara.

Dalam artikel pendedahan Kosmo! lagi, bapa kanak-kanak malang itu juga sedang menjalani hukuman di penjara.


Rakaman CCTV mangsa dilarikan lelaki



Gambar adik Soffea



FAKTA KES:


Pada 29.5.14 jam lebih kurang 2100 hrs, telah terima maklumat brkenaan telah terjumpa satu mayat di kawasan tepi sungai Klang dipercayai seorang kanak-kanak.

2. Siasatan Awal

Pihak polis telah menjalankan siasatan awal dan mendapati satu mayat dipercayai perempuan dijumpai tertiarap dan kepalanya putus dan berada berdekatan kakinya.

Pemeriksaan pihak Forensik mendapati mayat tersebut adalah kanak-kanak perempuan dan semasa dijumpai masih memakai seluar panjang putih dgn pampers dan tidak berbaju. Terdapat kesan potong di leher dan belakang tengkorak pecah. Tiada luka luaran yang lain.

Dijumpai di tempat kejadian adalah:

• Sandal hitam (dipercayai milik saspek)
• Sepasang sandal kanak-kanak berwarna hitam dan hijau
• Baju kanak-kanak tidak berlengan berwarna putih
• Tali pengikat rambut
• Serpihan ceramic (dipercayai digunakan untuk memotong leher mangsa)


3. Maklumat seterusnya telah membawa seorang perempuan melayu dipercayai ibu mangsa dikenali sebagai SALMY.

Menurut SALMY, dia lepak bersama kawan-kawannya di tingkat 4 Kota Raya lebih kurang jam 3-4 petang. SALMY kemudiannya telah pergi ke tandas dan meminta kawan-kawannya jagakan anaknya sebentar.

Apabila keluar 5 minit kemudian dia mendapati anaknya tiada. Mreka telah mencari tetapi tidak jumpa, sehinggalah pnemuan mayat kanak-kanak ini

Soalsiasat ke atas SALMY telah dijalankan dan dia telah berikan deskripsi anaknya. (didapati bersamaan dengan mangsa).

Menurut SALMY, anaknya bernama SITI SOFFEA EMELDA berumur 2 tahun 6 bulan.

Keterangan Saksi

Saksi dua orang Sabahan mngatakan mereka ternampak seorang lelaki warganegara asing mendukung mangsa berjalan meredah rumput di tebing sungai l, mangsa tidak berbaju dan masih hidup.

Kemudian, saksi nampak saspek telah mencekik mangsa menekan ke tanah dan kmudiannya mengambil objek seperti ceramic dan memukul ke arah kepala mangsa. Saksi telah panggil Polis Bantuan Public Bank berdekatan dan apabila menyedari kedatangan Polis Bantuan, saspek telah terjun ke sungai Klang dan dibawa arus.

Suspek




Sumber turut memberitahu Polis sudah mengenalpasti suspek yang juga bekas banduan baru dibebaskan dari penjara Kajang pada 26 Mei lalu atas kesalah dadah.

"Suspek berusia 27 tahun berasal dari Jalan Raja Laut, Kuala Lumpur itu sudah beberapa kali dipenjarakan atas pelbagai kesalahan sejak tahun 2000 antaranya curi kereta dan dadah" -Sumber /Kredit:Berita Harian

Lagi Gambar:






Lokasi penemuan, Tebing Sungai Klang


sumber

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Pendedahan !!! Punca Utama Kanak-Kanak 2 Tahun Dipenggal Hingga Putus Kepala. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/06/pendedahan-punca-utama-kanak-kanak-2.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 1/06/14

Belum ada komen untuk "Pendedahan !!! Punca Utama Kanak-Kanak 2 Tahun Dipenggal Hingga Putus Kepala"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman