SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tujuh Kanak-Kanak Jadi Mangsa Kerakusan Doktor Gila S*ks


gambar hiasan
‘Doktor’ Gila Seks, 7 Kanak-Kanak Dicabul - Dia sentiasa dilihat dengan stetoskop tergantung di leher, tetapi sebenarnya ia cuma fon telinga untuk telefon bimbit.Sebabnya: Untuk meyakinkan mangsa yang dia seorang doktor.

Untuk melengkapkan lagi penyamarannya, Ng Ban Keong, 55, membawa bersama termometer dan sarung tangan pembedahan.Antara 2004 dan 2010, bekas pengurus sumber manusia menjadikan tujuh gadis sebagai mangsa untuk memuaskan nafsu seksnya.

Dia mencari kanak-kanak berusia antara sembilan dan 12 tahun kerana mereka “mudah percaya dan menurut kata.”Ng mengaku bersalah di Mahkamah Daerah semalam atas kesalahan seksual.

Dia mengaku bersalah dalam tiga tuduhan pencabulan dan satu tuduhan serangan seksual terhadap remaja berusia 14 tahun ke bawah.Enam lagi dakwaan termasuk mengeksploitasi kanak-kanak secara seksual dan menyimpan video lucah, akan dipertimbangkan ketika hukuman dijatuhkan.

Ng memulakan jenayah itu pada 13 September 2004.Dia terlihat seorang kanak-kanak berusia 11 tahun berjalan kaki dari sekolahnya di flat Clamenti tengahari itu dan menghampirinya.

Mereka berdua masuk ke dalam lif bersama-sama dan dia berpura-pura untuk melihat sebuah rumah di tingkat enam, lalu meminta kanak-kanak itu menunjukkan arah.

Ketika mereka berjalan ke arah tangga, Ng menipu kanak-kanak itu dengan mengaku dia seorang doktor dari Kementerian Kesihatan.Ketika tiba di tingkat lima, Ng berkata dia akan membantu untuk memeriksa tubuhnya.

Ng kemudian mencabul kanak-kanak itu.Apabila pulang kanak-kanak itu menceritakan kejadian itu kepada ibu bapanya dan mereka membuat laporan polis. – maklumat.my

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Tujuh Kanak-Kanak Jadi Mangsa Kerakusan Doktor Gila S*ks. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/tujuh-kanak-kanak-jadi-mangsa-kerakusan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 12/05/14

Belum ada komen untuk "Tujuh Kanak-Kanak Jadi Mangsa Kerakusan Doktor Gila S*ks"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman