SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Anggota Polis Status Suami Orang Diburu Kerana Melakukan Seks Terhadap Remaja Berusia 14 Tahun

Johor Bahru: Seorang anggota polis yang tidak hadir bertugas sejak April lalu kini diburu polis selepas seorang remaja perempuan membuat laporan mendakwa dirogol lelaki berkenaan di rumah sewanya, Ahad lalu.

Difahamkan, pada hari kejadian, anggota berjawatan konstabel berusia 28 tahun itu dikatakan menjemput mangsa dari sebuah sebuah rumah di Skudai, kira-kira jam 3 pagi sebelum membawanya pulang ke bilik sewanya di Jalan Wong Ah Fook di sini.

Mereka dikatakan berkenalan menerusi aplikasi sembang digital WeChat, kira-kira dua minggu lalu sebelum bertemu kali pertama pada hari kejadian.Sumber berkata, ketika berada di bilik sewa berkenaan, mereka dikatakan hanya bersembang sebelum lelaki terbabit memujuk mangsa mengadakan hubungan seks.

Menurutnya, remaja berusia 14 tahun itu tidak menolak ajakan suspek sebelum mereka dikatakan tertidur selepas mengadakan hubungan seks.Katanya, mangsa sekali lagi mengadakan hubungan seks dengan lelaki yang sudah beristeri itu kira-kira jam 2 petang di tempat dan hari yang sama.

“Mereka kemudian terus melepak di bilik sewa berkenaan hingga jam 10 malam apabila rakan mangsa menghubungi memaklumkan yang bapanya sedang mencari.“Remaja berkenaan yang panik terus keluar dari bilik sewa berkenaan sebelum bertemu bapanya tidak jauh dari tempat kejadian,” katanya.

Selepas menceritakan kejadian yang berlaku, remaja berkenaan dibawa bapanya membuat laporan di Balai Polis Sentral pada jam 11.21 malam hari sama.Difahamkan, anggota terbabit tinggal seorang diri di bilik sewa berkenaan kerana isterinya berada di Sarawak.

Lelaki berkenaan dikatakan sudah tidak hadir bertugas sejak 19 April lalu menyebabkan penyelianya sudah membuat lima laporan polis berikutan kegagalannya bertugas.Menurut sumber, siasatan awal mendapati mangsa menghubungi suspek sebelum dibawa membonceng sebuah motosikal ke bilik sewa berkenaan.

Katanya, hasil siasatan awal mendapati mangsa mengaku pernah mengadakan hubungan seks dengan beberapa rakan lelaki lain sebelum itu.

“Remaja berkenaan masih disoal siasat dan sudah dihantar ke Hospital Sultanah Aminah (HSA) untuk pemeriksaan lanjut manakala suspek masih dikesan selepas menghilangkan dirisebaik mengetahui mangsa membuat laporan polis,” katanya.Ketua Polis Daerah Johor Bahru Selatan Asisten Komisioner Sulaiman Salleh ketika dihubungi mengesahkan menerima laporan mangsa dan berkata, kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Anggota Polis Status Suami Orang Diburu Kerana Melakukan Seks Terhadap Remaja Berusia 14 Tahun. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2014/06/anggota-polis-status-suami-orang-diburu.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 4/06/14

Belum ada komen untuk "Anggota Polis Status Suami Orang Diburu Kerana Melakukan Seks Terhadap Remaja Berusia 14 Tahun"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman