SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Suami Bakar Diri Kerana Isteri Jalinkan Cinta Dengan Pengkid

Kecewa apabila isteri yang dikahwini 18 tahun menjalinkan hubungan cinta sejenis, seorang lelaki nekad cuba membunuh diri dengan mencurah petrol ke badannya sebelum membakar diri di rumah mereka Dalam kejadian jam 9 malam itu, mangsa, Lim Vit, 58, melecur hampir 100 peratus pada badan dan kini dilaporkan dalam keadaan kritikal di Hospital Ampang.

Abang mangsa yang enggan dikenali berkata, sebelum itu adiknya bertengkar dengan isterinya berusia 45 tahun apabila mendapat tahu wanita itu berlaku curang menjalinkan hubungan sejenis dengan majikan berusia 40-an di tempat kerjanya.

Menurutnya, pasangan itu sudah mendirikan rumah tangga sejak 18 tahun dan dikurniakan tiga anak lelaki berusia lapan hingga 18 tahun.“Hanya dua bulan adik saya (mangsa) mendapat tahu isterinya yang bekerja di sebuah hotel menjalinkan hubungan sejenis dengan majikannya sejak itu sering bertengkar.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Suami Bakar Diri Kerana Isteri Jalinkan Cinta Dengan Pengkid. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/suami-bakar-diri-kerana-isteri-jalinkan.html?m=0. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 8/09/13

5 komentar untuk "Suami Bakar Diri Kerana Isteri Jalinkan Cinta Dengan Pengkid"

  1. Tanpa Nama19.9.13

    Pengkid mmg sial!!!!!

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama16.1.14

    lelaki memang BABI

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama22.4.14

    Lelaki tu yg rogol mak hg

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama30.4.14

    apa lh korang ni xbaik saling memaki........prmp ke,.pengkid ke,lelaki ke, pondan ke sume sma je......sume makhluk Allah...cuma bezanya setiap mnusia tu memilih jln idup msing2...... xble slahkn pengkid je.........kena slahkn prmp tu gak.....xde yg pksa prmp tu suka gn pengkid.....dia sndiri nk.......sma gak lau dia nk gn jntan xde yg pksa....org ckp sndiri mau ingatlh lau dh kahwin tu buatlh cra dh kahwin.....cma mgkin dia xingat kot yg dia dh kahwin....mgkin kena amnesia 1 saat....smpai dia lpa yg dirinya tu seorang isteri n seorang ibu.....org ckp nafsu pnya psal......sume jdi lpa.....

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama22.5.14

    Besarnya ujian yg dipikul c mangsa...

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman