SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Wanita Sengaja Tayang Aset Berharga Dalam Restoran

Memang gila!!! Seorang gadis cantik berkulit putih berusia 19 tahun tiba-tiba membuka bajunya dan telanjang di teras sebuah restoran. Pemilik restoran panik dan menelefon polis.Ia kemudian bergambar dalam keadaan telanjang. Ia melakukan pelbagai pose dalam keadaan berdiri dan duduk di kerusi restoran. Lelaki yang memotretnya tidak perduli dengan orang-orang yang melihatnya.

Beberapa saat kemudian petugas restoran mengambil tindakan dan menggiring wanita telanjang itu keluar dari restoran. Saat dia berjalan keluar, kereta peronda polis pun datang. Wanita itu berpicara kepada anggota polis dan polis tersenyum-senyum.

Peristiwa yang menjadi tontonan mengejutkan itu, terjadi di restoran Verso di New York Wanita itu adalah foto model bernama Shelby Carter yang sedang diambil gambarnya oleh jurugambar / videografer Allen Henson secara tanpa izin di restoran umum tersebut.

Selain di dalam restoran ia juga berjalan-jalan di pinggir jalan di kawasan Manhattan itu sambil diambil gambarnya.Peristiwa menghebohkan itu dimuat oleh sejumlah media massa terkenal dunia, antara lain The New York Times dan Daily News.

Peristiwa sama pernah terjadi juga di restoran yang berbeza pada 16 Julai lalu. Waktu itu dilakukan oleh foto model Cheyenne Lutek. Ia berpose telanjang dengan dua orang polis. Pihak polis New York menyemak model pirang itu. Juga meminta keterangan dua orang polis yang diajak berpose itu.-relevansokmo.com


Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Wanita Sengaja Tayang Aset Berharga Dalam Restoran. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/09/wanita-sengaja-tayang-aset-berharga.html?m=0. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 6/09/13

2 komentar untuk "Wanita Sengaja Tayang Aset Berharga Dalam Restoran"

  1. Terlebih kerja perempuan ni.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27.10.13

    pompuan zaman sekarang memang saja nak bagi lelaki rogol diorang..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman