SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Siang Kerja Amah Malam Pula Rela Tubuh Dijamah

Georgetown: Siang jadi amah, malam tubuh dijamah. Itu yang dilakukan segelintir pembantu rumah warga asing untuk mencari wang tambahan.

Bagaimanapun, perbuatan keji mereka terbongkar apabila sepasukan anggota Bahagian Perjudian, Maksiat dan Kongsi Gelap (D7) Ibu Pejabat Polis Kontinjen (IPK) Pulau Pinang menyerbu sebuah pangsapuri di Lebuh Maccalum, awal pagi semalam.

Dalam serbuan itu, seorang wanita yang juga ‘ibu ayam’ serta dua wanita disyaki pelacur ditahan ketika berada dalam premis terbabit untuk menjalankan aktiviti tidak bermoral.

Seorang daripada wanita yang ditahan itu mendakwa kononnya bekerja sebagai pembantu rumah ketika siang dan bertukar profesion menjadi pelacur ketika malam.TIGA wanita ditahan kerana disyaki terbabit dalam aktiviti pelacuran.

Timbalan Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Pulau Pinang Asisten Komisioner Mohd Nasir Salleh berkata, dalam operasi enam jam yang bermula jam 9 malam itu, pasukan polis turut menyerbu premis yang menjalankan aktiviti perjudian di negeri itu.








Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Siang Kerja Amah Malam Pula Rela Tubuh Dijamah. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/siang-kerja-amah-malam-pula-rela-tubuh.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 23/06/13

Belum ada komen untuk "Siang Kerja Amah Malam Pula Rela Tubuh Dijamah"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman