SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kisah Benar Isteri Mengaku Berz1na Dengan Negro Ketika Kursus

Berzina Dengan Negro | Setelah membaca beberapa kali cerita cerita yang ada, tergerak dihati saya untuk menceritakan pengalaman saya yang pertama melakukan hubungan sek bersama orang lain yang bukan suami saya. Saya dari dulu lagi memang minat membaca cerita cerita sek begini, sama ada yang melayu atau inggeris.Semua ini saya lakukan diluar pengetahuan suami saya.

Dalam banyak banyak cerita yang saya suka adalah melibatkan lelaki yang besar dan kuat serta besar sejatanya,dan bagaimana dia memuaskan nafsunya serta pasangannya.Semua ini menjadi khayalan saya tanpa pengetahuan suami saya.

Pada awal tahun ini. saya telah dihantar oleh syarikat tempat saya bekerja berkursus keluar negeri selama 1 bulan. Inilah kali pertama saya berpisah jauh dan lama dari suami dan anak anak saya,tapi atas dorongan suami dan kerana kerja, saya pun berangkat.

Pada hari ketiga saya di sana, adalah saorang pegawai syarikat tempat saya berkursus itu datang dan berbual mesra dengan saya. Dia ini keturunan negro, tinggi dan besar orangnya. Setiap hari dan waktu kalau ada peluang dia akan datang dan berbual dengan saya dan atas kemesraannya dan juga kerana berjauhan agaknya serta minat saya pada orang orang yang tegap saperti yang saya baca dalam cerita cerita, saya pun rapat dengannya.

Satu hujung minggu dia ajak saya kerumahnya dan bertemu dengan isterinya.Satelah makan tengahhari sambil duduk duduk, perbualan berlarutan hingga kesoal sek. Isterinya terus terang tanya saya sama ada saya minat untuk tidur dengan suaminya kerana sabentar lagi kekasihnya akan datang.Saya hanya membisu dan bila kekasihnya datang, dia terus berpelukkan didepan suaminya. Dan tanpa segan silu mereka terus bercium dan menanggalkan pakaian depan saya dan suaminya.

Untuk memendekkan cerita, rupanya mereka ini memang mengamalkan kehidupan bebas begini. Saya terpukau dengan apa yang saya lihat,lebih hebat dari cerita cerita saya baca atau lihat. Tanpa saya sedar, suaminya telah merapati saya dan entah kenapa, saya juga terikut dengan apa saya lihat dan membiarkan saja dia melakukan pada diri saya. Satu persatu pakaian saya ditanggalkannya dan dia juga bertelenjang bulat.

Seluruh tubuh badan saya dijilatnya dan saya terus dibuai keseronokkan dengan menikmati serta melihat perkara yang belum pernah saya ingat akan terjadi. Depan mata saya isterinya dengan orang lain dan saya dengan suaminya.

Waktu itu saya lupa suami dan anak anak saya dan segalanya. Petang itu saya terus dibuai nikmat dan ia berterusan hingga kemalamnya. Saya bermalam dirumah mereka dan hanya balik kehotel penginapan pada tengah hari esoknya dalam keadaan yang betul betul lesu. Sepanjang malam itu kedua dua lelaki dan wanita itu mengajar serta mengerjakan tubuh saya dengan berbagai cara yang tidak pernah saya lakukan atau tahu sabelumnya.

Itulah pengalaman pertama saya dan ianya berterusan pada setiap hujung minggu hingga saya balik ke Malaysia.


sumber:berita semasa

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Kisah Benar Isteri Mengaku Berz1na Dengan Negro Ketika Kursus . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2014/04/kisah-benar-isteri-mengaku-berz1na.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 30/04/14

3 komentar untuk "Kisah Benar Isteri Mengaku Berz1na Dengan Negro Ketika Kursus "

Geng Blogger

Putera Izman