SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Empat Gambar Sharifah Sakinah Tayang Cantik Tak Bontot Saya

SIAPA yang tidak kenal pelakon kontroversi Sharifah Sakinah yang semakin aktif dengan kempen kecergasan yang dinamakannya ‘Fitnessakinah’.Selari dengan itu, dia juga pernah mempromosikan baju T dengan ‘tagline’ yang mungkin agak keterlaluan termasuklah, ‘Jogging Sampai Kentut’ dan ‘Cantik Tak Bontot Saya’ di akaun Instagramnya.

Justeru, ramai yang mengkritik tindakannya itu dan menyifatkan ia tidak manis untuk dipakai.Bagaimanapun, Sakinah punya jawapan yang tersendiri menerusi mStar Online:“Ia bukan gimik, pada saya kalau sesuatu perkara itu bagus orang akan ingat dan jika tidak bagus sekalipun orang lagi akan ingat. Lebih ramai yang kutuk, bermakna lebih ramai yang sedar tentang fitness saya dan bagi saya ia adalah satu strategi pemasaran sahaja.

“Bohonglah kalau saya kata tidak penat dengan cacian masyarakat tetapi saya tidak kisah dan malas untuk ambil pusing. Saya buat tidak tahu sahaja kerana kalau saya melawan nampak saya seperti mereka terpulang kepada mereka untuk terima atau tidak.”Hmm..rasanya peminat menegur demi kebaikan Sakinah. Mereka pun tidak punya medium lain untuk berhubung dengan artis kesayangan mereka kecuali di akaun sosial.

Kalau rasa teguran terbuka itu mengaibkan, adalah lebih baik para artis meletakkan alamat email peribadi mereka bagi memudahkan komunikasi dengan peminat, tak gitu?


sumber: isupanaz







Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori dunia hiburan dengan tajuk Empat Gambar Sharifah Sakinah Tayang Cantik Tak Bontot Saya. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2014/05/empat-gambar-sharifah-sakinah-tayang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 14/05/14

Belum ada komen untuk "Empat Gambar Sharifah Sakinah Tayang Cantik Tak Bontot Saya"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman