SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kepala Sultan Dan Raja Dibawah Tapak Kaki Aku - Ibn Azhar II

Bantahan ke atas ketidak-cerdikan (KEBODOHAN) Muhammad Nasri Ibn (bin) Azhar (Ibn Azhar)
BERGARIS MERAH = Jelas menunjukkan dia adalah seorang yang suka meninggi diri (sombong) lagi takabbur (membesarkan diri), persis kepada sifat Iblis, sedangkan Rasulullah s.a.w. bersabda:

أَلاَ أُخْبِرُكُمْ بِأَهْلِ النَّارِ كُلُّ عُتُلٍّ جَوَّاظٍ مُسْتَكْبِرٍ

"Sukakah aku beritahukan kepadamu sifat ahli neraka, iaitu setiap orang yang rakus, bakhil sombong serta berlagak dalam bicaranya." (H.R.Bukhari, Muslim)

Begitu juga sabda baginda:

لَا يَدْخُلُ الْجَنَّةَ مَنْ كَانَ فِي قَلْبِهِ مِثْقَالُ حَبَّةٍ مِنْ خَرْدَلٍ مِنْ كِبْرٍ وَلَا يَدْخُلُ النَّارَ مَنْ كَانَ فِي قَلْبِهِ مِثْقَالُ حَبَّةٍ مِنْ إِيمَانٍ

".Tidak akan masuk syurga orang yang dalam hatinya terdapat kesombongan seberat biji sawi, dan tidak akan masuk ke neraka bagi orang yang dalam hatinya terdapat keimanan seberat biji (sawi)'." [H.R. At-Tirmidzi, Disahih-kan oleh Al-Albani]
 
 
 
BERGARIS KUNING= Jelas menunjukkan penghinaannya kepada institusi kesultanan Melayu.

BERGARIS BIRU= Jelas seolah-olah dia mengakui bahawa dirinya setaraf para nabi yang diberikan hikmah oleh Allah dalam segala tindakan serta pertuturan apabila meyakini segala tindakannya adalah yang paling benar, orang lain semuanya silap dan salah (Maklumlah, dalam 'post' sebelumnya, dia juga dikatakan mengakui dirinya sebagai "Mujtahid" iaitu orang yang layak berijtihad setaraf para imam Mazhab)

BERGAIS UNGU: Amat jelas penghinaannya kepada institusi diraja,

BERGAIS MERAH JAMBU: Bercakap seolah dirinya seolah pemimpin pembangkang yang disegani walhal boleh dikatakan mejoriti rakan-rakan di laman 'Facebook'-nya yang terdahulu sudah naik meluat lagi menyampah dengan sikapnya.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Kepala Sultan Dan Raja Dibawah Tapak Kaki Aku - Ibn Azhar II. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2014/06/kepala-sultan-dan-raja-dibawah-tapak.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 1/06/14

Belum ada komen untuk "Kepala Sultan Dan Raja Dibawah Tapak Kaki Aku - Ibn Azhar II"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman