SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Hukum Melihat Buah dada Pondan Di Bulan Ramadhan

Memang Dugaan!!! mungkin kita boleh menahan makan dan minum ketika bulan Ramadhan.Namun kita tewas dengan perkara-perkara maksiat yang lain dibulan ramadhan ketika pergi bazar terlihat wanita yang berpakaian ketat hingga menimbulkan berahi maka sia-sialah pahala kita

merujuk tajuk diatas admin ingin kongsikan soalan yang dikemukakan seorang hamba.Soalanya berbunyi begini ketika beliau pergi ke bazar Ramadhan beliau terpandang payudara seorang pondan.Selepas melihat payudara tersebut (kemungkinan selepas operate untuk besar) telah timbul berahi pada beliau apakah hukumnya dan adakah pahalanya berkurang?


berikut adalah Jawapan dari  kemusykilan.islamgrid.gov.my

Waalaikumussalam,
Puasa bermaksud menahan diri daripada sesuatu perkara yang boleh membatalkan puasa.Semasa berpuasa anda dilarang untuk makan ,minum,membaca,menonton,melihat buku @ filem lucah dan seumpamanya.Sekiranya dilakukan juga sebenarnya anda sendiri telah menempa untuk mengurangkan pahala dan ganjaran puasa yang sedang anda lakukan.

Berbalik kepada soalan yang dikemukakan,apakah hukumnya melihat buah dada pondan sehingga menimbulkan berahi,sebenarnya melihat buah dada pondan itu hukumnya adalah haram apatah lagi jika dilihat dalam bulan puasa lagilah haram.Malah perbuatan itu dilarang dan berdosa terutama anda sedang melaksanakan ibadat puasa.Ia sekaligus akan mengurang dan menghakis pahala puasa anda.

Panel nasihatkan agar anda cepat-cepat minta keampunan kepada Allah,mudah-mudahan puasa anda kembali diterima oleh Allah SWT.Wallahu a'lam.







Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info agama dengan tajuk Hukum Melihat Buah dada Pondan Di Bulan Ramadhan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/07/hukum-melihat-buah-dada-pondan-di-bulan.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 20/07/13

Belum ada komen untuk "Hukum Melihat Buah dada Pondan Di Bulan Ramadhan"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman