SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

10 Koleksi Gambar Budak Setahun Jagung Yang Gatal Bila Dekat Perempuan

inilah budak-budak sekarang walaupun baru berusia setahun jagung dah gatal lihatlah sendiri reaksi mereka bila berdepan perempuan




3 Gambar Lelaki Ini Slamber Buat Perkara Tak Senonoh Terhadap 2 Aweknya Dalam LRT

Rasanya kejadian di dalam gambar ini berlaku di Singapura. Menunjukkan aksi seorang lelaki berpeluk dengan dua orang perempuan dalam MRT. Alaa...di Malayasia kat dalam LRT pun ada jugak kan?






sumber:http://www.malaysiasensasi.net

Gambar!!! Kondom Ini Khusus Buat Wanita Untuk Elakkan Dirgol

Kondom wanita anti perkosaan adalah ciptaan Sonette Ehlers, seorang wanita dari Afrika Selatan. Tujuannya adalah untuk mencegah perkosaan, di mana kondom tersebut menjepit zakar penyerang, melukai dan membuatnya tidak berdaya.

Alat ini berbentuk beg dari latex yang diletakkan duri-duri logam mikroskopis yang menuju ke dalam, dan dipakai oleh seorang wanita dalam vaginanya. Apabila dia diserang dan mencuba memperkosa si pengguna, zakarnya akan memasuki beg latex tersebut dan tertusuk duri-duri, menyebabkan rasa sakit dan (diharapkan) memberi waktu untuk si mangsa melarikan diri.



Kondom ini akan tetap melekat pada tubuh si penyerang dan hanya dapat dicabut dengan pembedahan kecil, dan dengan demikian akan terpaksa dihantar ke hospital dan polis. Selain itu berfungsi seperti kondom wanita biasa, mencegah kehamilan dan penularan penyakit menular. Kondom ini diperkenalkan di Afrika Selatan, di mana banyak kes perkosaan terjadi.

Lelaki yang bakal terkena dijangka akan tersiksa dan meraung kesakitan dan menyesali segala perbuatannya..Lelaki bakal terkena diharap menyesal, bertaubat dan memohon keampunan kepada Tuhan..

Full Video Wanita Ini Ketagih Melancap 10 Kali Sehari

berikut pengakuan oleh seorang yang yang sering melakukan onani jadi apa kata beliau ikuti video dibawah

Subhanallah Fatwa Sesat Yang Banggang Mengenai Perempuan Boleh Onani Dengan Timun Dan Terung

Inilah dikatakan menghalalkan apa yang haram kalau rasa nak buat jahat buat seorang-seorang tak perlulah keluarkan fatwa yang banggang seperti ini bagaimana kalau orang yang tidak mengetahui agama membaca info ini?? salah satu kenyataan blog ini
ni link blog tersebut :http://ajaranislamyanghaq.wordpress.com/2013/05/19/fatwa-onani-pake-terong/

sebagai orang islam anda harus ingat hukum onani adalah haram dan berdosa. Haram tetap haram tak perlu nk putarkan dalil-dalil yang lain

rujuk dalil hukum onani yang disampaikan Ustaz Azhar 

Wajib Baca!!! Disebalik Kisah Nenek Hamil Akibat Onani Dengan Terung

Lelaki pun boleh baca gak... boleh sampaikan kat bini atau aweks... hahaha Khas buat kaum wanita, terutama yang suka masturbasi Ada seorang wanita datang ke klinik, umur 50 tahun, penampilan masih oklah,dia mengeluh kencing kadang-kadang ada rasa sakit. Biasalah doktor pun melakukan pemeriksaan rutin termasuk menyuruh wanita itu periksa urinenya.

Besok paginya si wanita itu kencing dan dimasukan ke botol lalu menyuruh pembantunya untuk bawa botol itu ke klinik, pada waktu itu hujan lebat dan pembantu si wanita itu tiba-tiba tergelicik, sehingga menyebabkan botol yang dibawanya pecah. Dia bingung nak minta majikannyakencing lagi takut, pasti kena hamuk, lalu dia berpikir, lebih baik aku ganti air kencingku aja daripada kena hamuk.

Si pembantu itupun cari botol dan kencing lalu dikirim ke klinik dan dia pulang sambil membawa resit tanda terima lalu diserahkan kpd majikannya. Keesokan harinya wanita itu datang ke klinik lagi, dan doktor itu
terkejut melihat hasil urinenya, lalu bertanya kpd wanita itu:

Doktor : Puan mempunyai suami?

Wanita : Tidak, udah lama jadi janda, suami saya meninggal.

Doktor: : Maaf, apakah puan punya boyfriend atau lelaki yang suka menemani puan.

Wanita: Tidak, saya dirumah saja, kadang2 ikut kegiatan sosial sikit-sikit.

Doktor jadi tambah bingung, tapi sebagai doktor mesti berwibawa dimuka

pesakit, akhirnya doktor itu berkata:

Doktor : Puannnnnn, dengan nada sehalus mungkin, dari hasil pemeriksaan

air kencing yang saya jalankan saya mengucapkan tahniah kepada puan,

kerana ternyata puan saat ini sedang mengandung, jadi mungkin

rasa sakit kalau kencing itu diakibatkan kerana kehamilan puan dan

untuk itu saya beri surat supaya puan dirujuk oleh doktor ibu mengandung untuk merawat kandungan puan.

Muka si wanita itu tiba-tiba pucat, akhirnya dengan langkah longlai diaberjalan pulang. Sesampainya dirumah wanita itu lari kedapur dan membuka almari lalu mengambil TERONG UNGU YANG BESAR DAN PANJANG yang disimpannya, lalu dia membanting-banting terung itu ke meja sampai hancur sambil berkata:

sial l KAU TERONG...! sial KAU TERONG...! PASAL DEK KAULAH AKUMENGANDUNG, MACAMANA ANAK AKU NANTI RUPANYA, JANGAN-JANGAN NANTI MUKANYA UNGU,sial KAU! AKU TAK MAU PAKAI KAU LAGI!!!



sumber:http://ohgempak4u.blogspot.com



Surat Terbuka Hamba Allah Untuk Ustaz Don

Bismillahirrahmanirrahim. Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Salaam a'laikum warah matullahi wabarakatuh.

Ke hadapan Ostad Don Daniyal yang dihormati, moga anda dan keluarga berada di bawah lembayung kasih sayang dan rahmatNya, InshaAllah.

Wahai Ostad,

Baru-baru ini seantero Tanah Melayu gempar dengan dua dakwaan anda:

 1. Bani Tamim itu merujuk kepada Tanah Melayu
 2. Fatwa Syaikh Ali Jumaah tentang halalnya darah ikhwan itu benar

Saya tidak mahu mengulas panjang perkara nombor satu itu, memandangkan sudah ramai cerdik pandai dan tokoh-tokoh agama menegur dan mengkritik anda untuk itu. InshaAllah saya yakin ostad dapat menerima teguran-teguran yang dilontarkan dengan baik dan berlapang dada. Cuma saya masih ternanti-nanti sekiranya ada video atau rakaman suara anda yang meminta maaf dan menarik balik kenyataan itu. Sekiranya ada, bolehlah sesiapa letak pautannya pada ruangan komen post ini.



Wahai Ostad,

Tujuan surat ini ditulis adalah untuk bertabayyun dengan anda, sepertimana yang diseru oleh anda sendiri. Secara spesifiknya tentang dakwaan anda yang nombor dua itu.

Untuk rekod, jujur saya sendiri tidak mendengar dan melihat video TiubAnda yang sudah menjadi viral itu. Saya hanya berkesempatan untuk menonton video balas anda, yang menjawab kritikan dan teguran orang ramai tentang dakwaan anda yang sungguh liar itu. Itu pon tak sempat nak habis. Maka tulisan ini banyak berdasarkan komen-komen dan tulisan yang saya baca di alam maya, juga borak-borak dan cakap-cakap mereka yang pernah menonton video itu dengan mata kepala mereka sendiri.

Oleh sebab itu, saya mohon maaf awal-awal, andai ada perkara-perkara yang disebutkan di sini tidak tepat dan tersasar daripada apa yang anda maksudkan. Untuk mengelakkan kontroversi dan daripada berlaku tidak adil kepada anda, apa yang akan saya tuliskan akan bersifat lebih umum dan meluas. Harapnya begitulah.

Wahai Ostad,

Sebelum itu, ingin saya jelaskan di sini, betapa saya amat menghormati anda. Anda merupaka figur agama yang amat diminati masyarakat. Anda sentiasa menjadi rujukan dan ikutan masyarakat dek besarnya pengaruh anda dalam kalangan mereka.

Malah saya sendiri pernah mendengar ceramah anda secara langsung suatu ketika dahulu. Jujur, saya amat terhibur dan kagum dengan perkongsian yang anda berikan. Apatah lagi anda berceramah ketika itu dengan memakai kot sepasang, lengkap dengan cermin mata hitam. Fuh. Anda adalah manifestasi bahawa untuk menjadi seorang ostad, tidak semestinya perlu sentiasa memakai serban dan jubah. Dengan pendekatan anda ini, anda telah berjaya menarik minat ramai anak muda untuk lebih dekat dan selesa dengan agama. Bukan anak-anak muda sahaja, malah makcik-makcik juga. Eh.

Oleh sebab itu, topi saya untuk anda. Bukan semua tokoh agama berjaya mencapai status dan kejayaan seperti yang anda kecapi sekarang.

Wahai Ostad,

Namun kebenaran tetap kebenaran. Meski pahit, saya wajib menegakkannya. Saya menulis ini dengan penuh sedar bahawa saya mengambil risiko yang besar untuk ditempelak dan dikritik habis-habisan oleh para peminat anda. Saya sanggup mengambil risiko itu.

Mungkin sudah banyak teguran dan kritikan yang ostad terima tentang isu ini. Saya tidaklah berniat untuk menambahkan lagi beban dan keserabutan pada anda. Namun saya merasakan, perlu untuk saya menyuarakan pendapat dan pandangan saya selaku wakil kepada ramai anak muda yang tidak bersetuju dengan kenyataan anda itu. Ok perasan la pulak bila masa kau orang lantik saya jadi wakil kan. Eheh.

Saya bukanlah apa-apa. Bukan juga siapa-siapa jika hendak dibandingkan dengan anda. Saya hanyalah seorang insan yang masih lagi hingusan dan bertatih untuk menjadi seorang hamba yang diredhaiNya. Saya tiada sijil agama dari mana institusi pengajian. Juga tidak pernah mendapat tauliah untuk memberikan ceramah agama.

Yang saya ada hanyalah ilmu-ilmu yang saya perolehi dari bulatan gembira dan konferens riang yang saya hadiri. Juga kadang-kadang tu adalah bertalaqqi ilmu dengan seorang dua ostad yang saya kenali. Dan sudah tentu, banyak juga ilmu dan pengetahuan yang saya perolehi daripada bacaan-bacaan yang saya lakukan. Selain itu, saya bukanlah seorang tokoh agama pada pandangan mata masyarakat.

Namun itu tidak bermakna saya tidak berhak untuk menyuarakan rasa hati dan pendapat saya. Apatah lagi dakwaan dan tuduhan anda itu amat berat dan dekat dengan diri saya.

Wahai Ostad,

Dengan bersetuju malah menyokong fatwa yang dikeluarkan oleh Syaikh Ali Jumaah yang menghalalkan darah ikhwan dan sesiapa sahaja yang menentang kerajaan di Mesir, anda telah membuat suatu kesilapan yang besar. Sebagai seorang figur yang berpengaruh dalam masyarakat, anda telah memberi isyarat bahawa darah seorang Muslim itu halal apabila dia menentang kerajaan yang memerintah.

Entahlah, mungkin ada hadith-hadith atau ayat-ayat al-Quran yang membenarkan hal tersebut, tetapi jika mahu diikutkan dengan ilmu saya yang seciput ini, hasil daripada pembacaan yang saya tidak seberapa ini, darah seorang Muslim itu amat tinggi nilainya di sisi Allah, malah lebih bernilai lagi daripada Kaabah di Mekah itu!

"...bahawa barangsiapa membunuh seseorang, bukan kerana orang itu membunuh orang lain, atau bukan kerana berbuat kerosakan di muka bumi, maka seakan-akan dia telah membunuh semua manusia."

[al-Ma'idah, 5:32]

Sedangkan nyawa bukan Islam pon diangkat martabatnya oleh Islam, apakan lagi nyawa kita sesama Muslim.

"Ketika itu kami berada di tempat ibadah bukan Islam, lalu dilalukan di hadapan kami jenazah bukan Islam. Maka kami berdiri. Dikatakan kepada kami bahawa itu ialah mayat seorang majusi. Maka kami berkata kepadanya, “Sesungguhnya pernah dilalukan di hadapan Nabi SAW seorang jenazah bukan Islam, lalu Nabi SAW berdiri. Dikatakan kepada Nabi SAW bahawa itu adalah jenazah Yahudi, maka baginda berkata kepadanya, “Bukankah ianya juga adalah insan yang bernyawa."

[Hadith Riwayat Bukhari dan Muslim]

Wahai Ostad,

Kalaupon benar ikhwan dan mereka yang menentang kerajaan itu adalah golongan bughah, takkanlah bunuh itu adalah satu-satunya solusi yang ada? Adakah darah dan nyawa saudara sesama Islam itu begitu rendah harganya, hanya kerana mahu menegakkan sebuah kerajaan yang zalim?

Dan jika benar Syaikh Ali Jumaah itu seorang ulama' yang adil dan mulia, mengapa dia tidak mengeluarkan fatwa yang sama ketika puak-puak tamarrud merancang makar-makar untuk menjatuhkan Presiden Mursi..??

Maaf, tapi saya langsung tidak boleh menerimanya apabila hujah anda untuk menyokong hujah Ali Jumaah adalah kerana dia pernah bermimpi bertemu Rasulullah SAW dan kononnya, baginda lah yang mengarahkan agar dilakukan pembantaian kejam dan zalim terhadap penyokong Mursi dan penentang kerajaan al-Sisi.

Aduhai Ostadku.

Agaknya sebab itulah, pengasas Ikhwanul Muslimin, Almarhum Imam Hassan al-Banna datang dengan Usul 20nya, di mana pada Usul 3, dinyatakan dengan jelas:

"Iman yang benar, ibadah yang sahih dan mujahadah mengandungi cahaya dan kemanisan yang diberikan Allah ke daalam hati hambaNya yang dikehendaki. Namun ilham, lintasan hati, kasyaf dan mimpi bukanlah dalil hukum syarak dan tidak diambil kira kecuali jika tidak bercanggah dengan hukum-hukum dan nas-nas agama."

Usul ini amatlah relevan kerana rupa-rupanya di zaman ini, memang wujud ramai golongan yang mendakwa bermimpi itu dan ini untuk menjustifikasikan tindakan atau rancangan mereka yang terang tang tang menyalahi syarak! Menggunakan hujah mimpi untuk kepentingan diri sendiri!

Lahawla wala quwwata illa billahil 'alliyil adzim.

Dr. Asri Zainul Abidin juga telah menjawab isu ini di dalam penulisannya. Anda bolehlah membacanya di sini.

Tak cukup dengan Dr. Asri, Syaikh Yusuf al-Qardhawi juga pernah menempelak fatwa Ali Jumaah itu. Kritikan Syaikh Yusuf Qardhawi, seorang ulama' kontemporari ulung di era moden ini terhadap kecurangan Syaikh Ali Jumaah boleh dibaca di sini.

Wahai Ostad,

Berkaitan dengan isu salafi dan wahhabi ini, saya mahu bertanya kepada anda. Jika benar lah ahli ikhwan itu ramainya terdiri daripada golongan salafi dan wahhabi, mengapa di Mesir itu mereka tidak sertai sahaja parti Salafi an-Nur, yang sememangnya sudah terang lagi bersuluh merupakan jemaah dan perkumpulan golongan Salafi?

Adakah mereka itu musuh dalam selimut, api dalam sekam, gunting dalam lipatan dalam pertubuhan Ikhwanul Muslimin? Sungguh, saya tidak dapat mengotakkan fakta itu.

Lucu sekali apabila difikirkan, selama ini geng-geng salafi sering menuduh ikhwan sebagai ahli bidaah. Di satu pihak pula, geng-geng tarikat sufi menuduh ikhwan sebagai salafi dan wahhabi. Yang untung siapa? Musuh-musuh Islam yang menyaksikan perbalahan sesama Muslim ini dengan penuh riang gembira dan keterujaan sambil makan popkon panas perisa karamel masin.

Saya hanya mampu menggeleng kepala.

Wahai Ostad,

Poinnya adalah, anda adalah seorang figur yang disegani oleh ramai orang dan sebahagian besar daripada masyarakat di Malaysia ini. Anda bertanggungjawab dengan apa yang anda katakan, apatah lagi apabila ia memberi pengaruh yang besar kepada sudut pandang dan perspektif mereka.

Dengan mengatakan ikhwan itu wahhabi, anda secara efektifnya juga telah melabel semua orang yang menyertai bulatan gembira (Baca: Usrah) itu juga wahhabi. Itu adalah satu tuduhan berat yang tidak boleh diterima akal. Dan disebabkan oleh anda yang cukup berpengaruh itu, tidak mustahil sekiranya ada orang yang akan lari dan menolak ajakan-ajakan untuk menyertai bulatan gembira kerana takut dilabel sebagai salafi dan wahhabi. Aduhai.

Oleh sebab itu saya katakan di awalan tadi, tuduhan/dakwaan anda itu amat berat dan sangat dekat dengan saya dan saya yakin, berat dan dekat juga dengan ramai lagi orang di luar sana.

Anda menyeru agar asatizah dan ramai orang di luar sana untuk bertabayyun dengan anda. Bagaimana pula sikap anda dengan ikhwan? Apa mereka tidak layak untuk mendapat tabbayun daripada anda? Adakah anda sudah meneliti fakta-fakta yang ada, membuat kajian dengan terperincinya, sebelum membuat tuduhan yang semberono yang sebegitu rupa?

Wahai Ostad,

Izinkan saya menutup penulisan ini dengan sepotong hadith:

"Barangsiapa yang beriman dengan Allah dan hari akhirat, maka hendaklah dia berkata baik atau diam."

[Hadith Riwayat Bukhari dan Muslim]

Harapnya anda dapat menerima teguran ini dengan baik dan berlapang dada. Tidaklah ada niat lain saya menulis ini melainkan sebab rasa hormat dan kasih saya kepada anda fillah.

Moga anda dapat merenungi kembali dakwaan dan kata-kata anda yang menimbulkan kontroversi itu. Dan sekiranya perlu, saya amat berharap anda dapat menarik kembali kenyataan anda itu dan membuat permohonan maaf kerana sungguh, anda telah mengguris banyak hati dan perasaan di luar sana.

Dan sekiranya saya telah mengguris hati atau perasaan anda atau keluarga, saya memohon maaf sesungguhnya. Bukan untuk mencari populariti. Bukan juga untuk mendamba publisiti. Cuma saya tahu ramai yang tidak bersetuju dengan pendapat anda yang satu ini dan saya merasakan perlu untuk saya menyampaikannya.

Moga Allah ampunkan dosa-dosa saya, anda dan kita semua, biidznillah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,
Inche gabbana
Angel Pakai Gucci


Nota kaki berkematu : Surat ini bukanlah ditujukan pada Ostad Don sangat pon. Jika dia baca, alhamdulillah. Jika tidak pon, alhamdulillah.

Nama pon surat terbuka. Mungkin ramai dalam kalangan kita yang kurang faham konsep surat terbuka.

Penulisan ini lebih ditujukan kepada anda semua di luar sana, bagi meluruskan salah faham yang mungkin timbul sebagai kesan langsung daripada video Ostad Don itu. Sebab saya tahu, peminat Ostad Don sangat ramai. Maka sangat tidak adil sekiranya mereka hanya mendengar dari sebelah pihak sahaja.

Video itu dibuat secara terbuka dan disebarkan kepada umum. Arakian surat ini juga bersifat terbuka dan sesiapa sahaja boleh membacanya. Tiada serangan peribadi terhadap Ostad Don dan tidak pula saya memburuk-burukkannya. Tidak timbul soal saya perlu menghantar surat ini secara peribadi kepadanya.

Allahu ta'ala a'lam. Saya terus meraikan dan menghargai sebarang kritikan dan teguran. Tegurlah saya, agar hati saya tidak mati.

Moga Allah redha. Kerana akhirnya, itulah saya yang kejar, itulah yang saya damba.

Aman, tanpa perang

sumber:tabekpuang

3 Gambar Kereta Lamborghini Berlanggar Kereta Ferrari

Kemalangan melibatkan dua buah kereta supercar di Kota damansara malam tadi.Menurut sumber,kereta jenis Lamborghini itu mengekori rapat kereta Ferrari di hadapannya dengan niat mengajak untuk berlumba sebelum terlanggar belakang Ferrari tersebut.Pemandu Ferrari yang baru pulang dari bermain badminton bersama rakannya dilaporkan tidak mengalami kecederaan



Full Video!!! Gadis Bertudung Dah Sangap Sangat Sehingga Tak Dapat Dibendung

Tanpa perasaan malu dan pun segan silu, gadis bertudung ni menari dengan menunjukkan bahagian-bahgaian yg tak sepatupnya dilakukan oleh wanita muslim ataupun wanita bertudung. Inilah dunia akhir zaman yg mana wanita sudah hilang rasa malu untuk melakukan perkara-perkara yg dilarang dalam Islam...

Gadis Bertudung Marah Allah

Memang sedih sangat tak tahu apa yang perlu dikatakan gadis bertudung ini tidak puas hati dan marah dengan Maha Pencipta ikuti apa yang dikatakan beliau



7 Gambar Reaksi Wajah Pasangan Sedang Projek Dalam Kereta Yang Berjaya Ditangkap

Perh bayangkan jika anda nak buat projek tiba-tiba orang snap gambar anda jadi jangan marah kerana sebelum buat projek anda tak nak berfikir halal haram jadi jangan sampai anda mangsa seterusnya menjadi seperti ini

inilah gambar-gambar reaksi pasangan sedang projek dalam kereta yang gambarnya berjaya ditangkap kesemua gambar ini dari negara jepun














Gadis Berusia 13 Tahun Dikurung Bersama Monyet Dan Anjing Selama 10 Tahun

Buenos Aires: Polis Argentina menyelamatkan seorang remaja perempuan berusia 13 tahun yang didakwa dikurung dalam garaj bersama-sama monyet dan anjing.Mangsa yang dikurung sejak berusia tiga tahun, dikatakan diberi makan makanan sama seperti haiwan yang dikurung bersamanya.Ketika ditemui, berat badan remaja itu seberat 19 kilogram.

Semalam, remaja tidak bernama itu diberikan rawatan rapi di hospital di Buenos Aires. Penjaga yang cuba mengambilnya sebagai anak angkat ditahan di penjara.Mereka dilaporkan penganut agama Saint Death yang dianuti sebahagian penduduk di Paraguay, timur laut Argentina dan selatan Brazil.

Aktiviti mereka, seperti sembahyang, dikecam oleh sebahagian penganut Katolik.Remaja itu dikatakan diserahkan kepada oleh ibunya yang miskin dan mempunyai enam anak lagi kerana tidak mampu menjaganya dengan baik.

Kakak mangsa yang berusia 18 tahun membuat laporan polis selepas menemui rumah tempat adiknya dikurung. - Agensi

Bapa Terkejut Anak Berusia 8 Tahun Dah Pandai Download Video Lucah

Kuala Lumpur: “Daniel baru berusia lapan tahun tapi sudah pandai menonton video muzik Barat dengan tarian seksi di YouTube, memuat turun aplikasi lucah dan sebagainya.“Saya tak tahu dari mana dia belajar,” kata Azri Kamal, 34, antara ribuan ibu bapa di negara ini yang khuatir kebanjiran aplikasi lucah dalam laman web boleh menyebabkan kanak-kanak terdedah kepada bahan lucah sejak kecil.

Ini berikutan majoriti ibu bapa berusia lingkungan 20-an hingga 50-an memiliki telefon pintar yang memiliki akses Internet, sekali gus memudahkan anak kecil mengakses bahan lucah jika tiada pemantauan ibu bapa.Selain itu, kebanyakan kanak-kanak di peringkat usia lima tahun didedahkan kepala penggunaan gajet seperti telefon pintar dan tablet oleh ibu bapa dengan tujuan membuatkan mereka ‘senyap’ selain mengelak berkelakuan nakal.

Menurut Azri, anak sulungnya cekap mengendalikan gajet seperti iPhone, iPad dan komputer kerana sejak kecil lagi dibiasakan dengan barangan terbabit.“Mungkin disebabkan saya dan isteri terlalu memanjakannya dengan membeli gajet sebagai ‘permainan’ untuknya, dia bersifat agresif dan ingin tahu pelbagai perkara, termasuk yang negatif.“Saya tak sangka dia boleh memuat naik aplikasi lucah seperti koleksi gambar gadis berbikini dan menonton tarian mengghairahkan di YouTube.

“Saya tak tahu di mana dia belajar benda ini. Saya terkejut melihat gambar tidak senonoh disimpan di dalam iPad miliknya,” katanya ketika ditemui Metro Ahad di sini.Menurut Azri, tidak mungkin anaknya belajar mengenai perkara itu di sekolah, lebih-lebih lagi dia baru memasuki tahun dua sebuah sekolah rendah di ibu kota.

“Nak kata terpengaruh dengan rakan, mustahil juga. Lagipun, semua di dalam kelasnya sama usia dengannya. Takkan baru darjah dua sudah pandai melihat bahan lucah seperti ini? “Peredaran zaman dan kecanggihan teknologi sekarang bukan lagi mainan saya sebagai orang dewasa. Tidak sangka anak kecil berusia lapan tahun lebih bijak dalam hal ini. Namun, perkara ini tidak boleh dibiarkan. Ia akan merosakkan fikirannya.

“Syukur, saya dapat tahu mengenai perkara itu dan kini saya dan isteri mengawal penggunaan gajet terbabit. Saya tidak boleh salahkan anak yang tak tahu apa- apa. Kita sebagai ibu bapa yang patut dipersalahkan,” katanya.Menurut Azri, ibu bapa perlu memainkan peranan penting mengawal tindak-tanduk anak mereka lebih-lebih lagi berkenaan gajet dan Internet.

“Sekarang segala-galanya di hujung jari. Budak-budak akan lebih cepat mempelajari perkara ini berbanding orang dewasa. Saranan saya kepada ibu bapa, lebih baik bertindak awal sebelum keadaan menjadi lebih keruh.“Ia sudah terjadi kepada keluarga saya dan saya menyesal kerana terlalu memanjakan anak dengan pelbagai gajet. Walaupun dari satu sudut kecanggihan teknologi ini ada baiknya, ia tetap perlu dikawal ibu bapa,” katanya.

Pemantauan wartawan Metro Ahad mendapati aplikasi mudah dimuat turun menerusi ‘gedung’ perisian aplikasi berselindung di sebalik konsep jaringan sosial dan permainan, sedangkan ia sebenarnya bertujuan mempromosi kegiatan lucah atau berkaitan seks.

Cerita Seks Melayu, Rahsia Seks, Cerita Panas Melayu, Suara Seks dan Audio Sex Chat antara yang popular dalam kalangan pengguna telefon pintar yang mendapat muat turun tinggi.

Suami Ditangkap Bersama Bini Orang Dalam Hotel

Georgetown: “Jangan telefon isteri saya encik, boleh rosak rumah tangga kami,” rayu seorang lelaki yang juga suami orang kepada pegawai Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Pulau Pinang (JHEAIPP) selepas dia ditangkap berkhalwat bersama pasangannya di sebuah hotel di sini, malam kelmarin.

Dalam Ops Jejak Kekasih yang dilancarkan JHEAIPP itu lima wanita yang sudah bersuami serta tiga lelaki yang berstatus suami antara 18 individu berusia 22 hingga 40 tahun ditahan dalam pemeriksaan di 20 hotel bajet dan rumah tumpangan sekitar Butterworth, Prai, Bukit Mertajam, Berapit, Simpang Ampat dan Tasek Mutiara.

Turut ditahan dalam pemeriksaan bermula jam 5.30 petang hingga 3 pagi semalam ialah seorang gadis Indonesia yang bekerja di sebuah kilang di Seberang Prai dan wanita Thailand yang baru sampai di negeri ini. Ketua Unit Operasi JHEAIPP Khairul Azman Azizan berkata, agak mengejutkan kerana kali ini pasangan yang dicekup turut membabitkan wanita dan lelaki yang masih mempunyai suami serta isteri sah selain mempunyai anak.

“Ada pasangan ditahan memberikan alasan mempunyai krisis dengan suami atau isteri masing-masing menyebabkan mereka mencari teman lelaki kononnya untuk melepaskan tekanan mengenai masalah dihadapi dan mahu seseorang untuk berkongsi perkara itu.“Pelbagai alasan diberikan mereka untuk melepaskan diri termasuk keluar jalan-jalan, pergi makan, berehat, letih dan sebagainya selepas tamat bekerja sebelum masuk ke hotel untuk bermadu kasih,” katanya.

Khairul Azman berkata, dalam pemeriksaan di sebuah hotel di Prai sepasang kekasih bertindak nekad apabila cuba bersembunyi dengan duduk di atas penghawa dingin selepas menyedari bilik dihuni di tingkat tiga bangunan itu didatangi pegawai penguat kuasa.Bagaimanapun, tindakan pantas pegawai penguat kuasa berjaya menahan pasangan terbabit yang dipercayai berkhalwat.“Anggota penguat kuasa melihat pasangan itu menghulurkan kaki keluar tingkap dipercayai untuk berpijak di atas sistem penghawa dingin berkenaan dan terus memberi amaran agar tidak berbuat demikian.

“Pasangan itu kemudian memberikan kerjasama dengan membuka pintu bilik, tindakan itu dianggap amat berbahaya kerana berisiko terjatuh,’ katanya. Beliau berkata, berdasarkan pemantauan pihaknya mendapati pasangan kekasih memilih untuk mendaftar lebih bilik di hotel pada sebelah petang bagi mengelak pemeriksaan pihak berkuasa. “Jika sebelum ini operasi tertumpu lewat malam atau awal pagi namun sekarang pihak JHEAIPP akan bertindak tanpa mengira waktu untuk melakukan serbuan dan pemeriksaan dari semasa ke semasa,” katanya.

Menurutnya, siasatan dilakukan mengikut Seksyen 27 (a)(b) Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah Negeri Pulau Pinang 1996 dan sabit kesalahan boleh didenda tidak kurang RM3,000 atau dua tahun penjara atau kedua-duanya.

Malang Nasib Pelajar Kepala Pecah Kena Bola Besi

Johor Bahru: Seorang pelajar tingkatan lima sebuah sekolah menengah, di sini, cedera parah di kepala apabila terkena bola besi yang dilontarkan rakannya ketika menjalani sesi pemanas badan acara sukan lontar peluru di padang sekolah berkenaan, Rabu lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 3.45 petang, mangsa, Kamil Sidqie Salim, 17, sedang mengutip bola besi yang dilontar rakannya sebelum secara tiba-tiba sebiji bola seberat empat kilogram yang dibaling seorang lagi rakannya menimpa kepalanya.

Difahamkan, mangsa terus rebah dan mulutnya mengeluarkan lendir bercampur darah sebaik terkena lontaran bola besi itu selain terdapat kesan lekukan di bahagian kiri kepalanya.

Mangsa kemudiannya dikejarkan ke Hospital Sultan Ismail (HSI) Pandan di sini, untuk rawatan kecemasan sebelum dipindahkan ke Unit Neuro Hospital Sultanah Aminah (HSA), di sini, untuk rawatan lanjut.KAMIL cedera parah selepas terkena balingan bola besi di padang sekolah.Hasil ujian x- ray, tengkorak tempat mangsa terkena bola besi itu dikatakan mengalami keretakan.

Geng Blogger

Putera Izman