SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Khasiat Air Mani Pada Wanita


Rasanya bukan aku seorang saja yang bertanya diri sendiri kenapa orang lelaki bila dia dah berkahwin perutnya akan buncit. Selalu juga aku dengar orang cakap macam ni, “Sekarang ni kurus. Dah kawen nanti mesti gemuk.”

Walaupun istilah gemuk dan buncit itu tak sama, tapi dalam konteks ini ianya membawa maksud yang serupa, iaitu perut naik. Tapi… kenapa ye? – Aku bukan kurus wei, cuma tak gemuk je haha.



Persoalan itu terjawab akhirnya selepas aku baca satu artikel dalam Majalah Maskulin baru-baru ini. Jadi rasanya elok juga berkongsi dengan rakan² info pasal ni. Artikel yang anda akan baca nanti mungkin ada yang mencelarukan perasaan. Mungkin rangsangan dirinya sedikit terganggu. Tapi ketahuilah, aku tiada niat untuk berkata lucah ke apa kat sini.


Anggaplah ianya satu info yang patut diberi perhatian bagi anda yang bergelar lelaki terutamanya. Perempuan pun sama juga. Takkanlah suami nak isterinya slim anggun menawan tapi perut suaminya boroi ke depan sampai nak tengok kaki sendiri pun tak nampak hehe. Sama²lah berusaha supaya dua² maintain slim dan bergaya.

Menurut artikel dalam kolum Info Seks majalah tersebut, lelaki yang dah berkahwin ni senang buncit disebabkan faktor kelamin sebenarnya. Orang perempuan pula perut buncit kerana kena ‘buatan orang’ hehe. Gurau². Ok. Selalu juga kita dengar lelaki yang dah berkahwin ni perut buncit sebab ada orang jaga makan minum dia. Entahlah boleh diterima ke tak. Ianya sekadar agak² orang, bukannya fakta pun. Ini faktanya yang perlu kita tahu.

Kita sambung lagi.

Kebuncitan lelaki ini berlaku apabila cecair daripada isteri yang mengalir masuk melalui zakar semasa hubungan kelamin akan membuatkan perubahan hormon dalaman dan sekaligus akan mudah membuatkan perut menjadi buncit. Faktor itu juga menyebabkan zakar lelaki yang berkahwin akan lebih mengembang dan besar berbanding lelaki bujang. Ooo…

Namun jika hubungan kelamin tidak dilakukan dalam tempoh yang lama, perut mereka akan kembali kendur dan zakar pula akan mula mengecut. Selalunya berlaku kepada lelaki yang dah bercerai, mereka yang dah lama menduda atau selalu sibuk dengan kerja sampaikan tuntutan nafkah batin diabaikan. Kasihan ‘dia’.

Khasiat Air Mani Untuk Wanita

Ada khasiat rupanya. Kepada wanita yang sudah berkahwin, dikatakan akan mempunyai kulit yang lebih lembut dan mempunyai mood yang lebih baik. Kulit isteri lembut hasil daripada pancutan sperma suami yang mengandungi banyak protein dan berkhasiat. Air mani yang dipancut ke dalam rahim isteri bukan sekadar boleh mendatangkan zuriat, ia juga akan bersatu dengan darah dan segala kebaikan air mani suami akan diserap ke dalam tubuh isteri.

Ooo patutlah wanita yang dah berkahwin ni nampak lebih gebu. Tapi rasanya awal² kahwin je kot. Dah beranak 3, mulalah kulit berlipat². Kena sama² pandai jaga badan lepas kahwin, ok?
Khasiat lain sperma untuk wanita:

* Rambut isteri semakin hitam dan berkilat.

* Mengurangkan jerawat.

* Campuran sperma dalam tubuh isteri akan menghasilkan berjuta² hormon yang membuatkan wanita lebih ceria dan gembira.

Edah dan Air Mani

Dalam Islam, tempoh edah diberi kepada isteri yang baru bercerai adalah untuk menghilangkan air mani bekas suami yang masih berada dalam tubuh badan isteri, supaya tak berlaku percampuran air mani jika wanita itu terus melakukan hubungan seks dengan suami baru.

Ada logiknya juga. Setiap hukum dan ketentuan dalam Islam mesti mempunyai sebab yang tertentu sama ada kita tahu atau tidak. Tak perlulah buah tafsiran atau tohmahan terhadap agama sendiri hingga terjadinya murtad. Kajilah dulu kalau boleh. Memang diyakini Islam itu benar.

Itulah saja info yang baru aku dapat. Lelaki buncit lepas kahwin ni kadang² orang cakap sebab hati senang. Mungkin satu faktor lagi kot yang menyumbang. Ada orang suka lelaki berperut buncit, lagi² bila dah jadi ayah. Boleh anak² belajar mendaki ‘bukit’ hehe. Terpulanglah.

Fakta Mengenai Air Mani:

1. Air mani boleh menyebabkan alergik

Ada beberapa wanita yang alergi terhadap air mani. ini disebut hipersensitivitas plasma mani manusia (seminal plasma hypersensitivity). Gejala ini bergantung pada jumlah air mani yang masuk ke tubuh.

Gejala seperti gatal, kemerahan, lepuh, bahkan kadang-kadang menyebabkan susah bernafas.

2. Air mani adalah sumber tenaga

Air mani telah dikaitkan dalam pengubatan Cina dan teori Chi Kung.

Menurut teori Chi Kung, energi dari tubuh ditransfer ke organ seksual selama ghairah seksual. Teori ini menunjukkan setelah keluar air mani, energi tertentu dari tubuh manusia juga sedang dirembes.

Hal ini menjelaskan mengapa orang merasa lemah setelah melepaskan sperma.

3. Rasa air mani berpunca dari makanan yang dimakan lelaki

Menurut Bodansky dalam bukunya yang berjudul To Bed or Not to Bed (2005), beberapa wanita menyukai rasa air mani tapi yang lain tidak demikian. Sebagai contoh, kafein dan daging merah membuat rasa air mani masam atau pahit.

4. Air mani sebagai ubat anti depresi (stress) wanita

Air mani mengandungi beberapa hormon yang mengubah suasana hati, seperti testosteron, estrogen, hormon perangsang folikel, hormon luteinizing, prolaktin dan beberapa prostaglandin yang berlainan. Dan memberi kesan dalam darah wanita sejam setelah terkena air mani.

5. Air mani adalah sejenis nutrisi

Johnson dan Everitt dalam bukunya Essential Reproduction (2000) mengatakan air mani mengandungi gizi yang tinggi.

Dalam ejakulasi khas (kira-kira satu sudu teh), air mani sudah mengandung 150 mg protein, 11 mg karbohidrat, 6 mg lemak, 3 mg kolesterol, 7 percent US AKG kalium, tembaga dan seng.

6. Air mani tidak akan habis

Lelaki hanya memerlukan waktu 15 minit untuk menambah jumlah air mani setelah ejakulasi.informasikini.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info kesihatan dengan tajuk Khasiat Air Mani Pada Wanita. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/khasiat-air-mani-pada-wanita.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 21/06/13

63 komentar untuk "Khasiat Air Mani Pada Wanita"

  1. Tanpa Nama28.6.13

    oh patut ler pempuan minah saleh kt obersea suke jilat..minum.telat air mani dan buat facial muke dan tetek....amik khasiat ruper nyer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.6.13

      hebatnya air mani ciptaan allah.

      Padam
    2. Tanpa Nama5.11.13

      hahaha..facial cumshot

      Padam
    3. Tanpa Nama12.10.14

      [#]PORN|10 jenis Gambar Bogel Cerita Lucah Teruk
      [#]PORN|Pelakon filem lucah teruk dibelasah teman lelaki
      [#]PORN|cerita lucah teruk janda melayu dengan pakistan jual karpet

      [#]PORN|kisah sex: CERITA LUCAH GURU BERTUDUNG
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung

      [#]PORN|Cerita Sex Melayu | Cerita Lucah Melayu
      [#]PORN|awek bertudung telanjang
      [#]PORN|Aksi Bogel dan Kontroversi Pelajar UMP


      [#]PORN:pepek luncah awek
      [#]PORN:luncah video terbaru
      [#]PORN:gambar gambar luncah

      [#]PORN:cerita rogol awek bertudung
      [#]PORN:video rogol awek
      [#]PORN:awek di rogol jejaka
      [#]PORN:rogol awek melayu

      [#]PORN|11 Gambar Awek Kelantan Yang Comel
      [#]PORN|Awek Jutawan Malaysia Paling Cantik Bogel
      [#]PORN|Video bogel awek arab dance



      [#]PORN|Awek kampung mandi bogel
      [#]PORN|Foto awek malay bogel - Camcon Oil
      [#]PORN|AWEK BOGEL MELAYU: gambar bogel tasya
      [#]PORN|(45) (Video) Awek separuh bogel nikmati Cadbury


      [#]PORN|Awek Tipu Ibu Beli Buku Teks Full Video
      [#]PORN|gambar awek bogel bersetebuh dalam stesen minyak tersebar
      [#]PORN|Seri Bogel Tudung Melayu Jahil
      [#]PORN|spy cam awek bogel

      [#]PORN|gambar awek bogel dengan teman lelaki di dalam tandas
      [#]PORN|awek bogel sangap batang
      [#]PORN|Lucunya Malam Pertama

      [#]PORN|Awek Berjerawat Bogel
      [#]PORN|Koleksi awek-awek Jepun berpakaian Meleleh Air Liur
      [#]PORN|Gambar Awek Jepun Bogel
      [#]PORN|awek cun mandi bogel di air terjun

      [#]PORN|gadis melayu lucah bogel tetek seksi tudung
      [#]PORN|Awek Putih Gebu Separa Bogel Atas Katil
      [#]PORN|Malay Girls and Malay Sex

      [#]PORN|DOWNLOAD MOVIES 18+
      [#]PORN|melayu luncah video
      [#]PORN|lucah awek bertudung































































































































































































































































































































































      Padam
    4. -❒- Cewek Manis..Body perfect yang Doyan Bugil..Senyuman Menawan.?

      -❒- Video Hot : Kelakuan Sepasang Abg Berkerudung Ditepi Pantai..Romantis & Hot.

      -❒- Pesta Dugem : Trend Abg Jaman Sekarang.. Dunia Malam Jadi Primadona..??

      -❒- Koleksi Photo Hot & Bugil Abg Sma Yang Lagi Naik Daun.Mulus Susunya

      -❒- Video Hot : Adegan Mesum Tyas Mirasih Dalam Kolam Renang..Mantap Cipokannya

      -❒- Video Hot : Ngintip Sepasang Abg Ngentot di Hutan Belantara.

      -❒- Senyuman Vagina : Senyuman Bibir Bagian Yang Manakah ini..?

      -❒- Senyuman Manis Gadis Spg Bispak : Permainan Ranjang Yang Hot.

      -❒- Kumpulan Gadis Manis Lagi pamer Susu Puting Mungil..Manis

      -❒- Video Hot : Ngentot Hot Dalam Bilik warnet..Nekat Banget.

      -❒- Koleksi Berbagai Gaya Ngentot Hot..mantap. Cara Membuat Wanita Terangsang Dengan Cepat

      -❒- Adegan Ngentot Hot Miyabi yang Bikin Nafsu...Akhh Ughh

      -❒- Maen Game : Koleksi Kelakuan Aneh Abg Maen Komputer Sambil Bugil.

      -❒- Colection Abg Jepang Yang Imut Denga Toket Yang Besar..Mantap

      -❒- Sekretaris Pribadi Lagi Pamer Susu & Memek Putih.

      -❒- Abg Ngangkang Pamer Memek Lubang Sempit..Menganga Gan.



      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
      ╔══╗═════╔╗═════
      ╚╗╔╬═╦═╦═╣╠╦╦╦╦╗
      ═║║║╩╣║║╬║═╣║║║║
      ═╚╝╚═╩╩╬╗╠╩╬╗╠═╝
      ═══════╚═╝═╚═╝══
      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★



      This Is My Facebook Link, Add Me If You Need A Good Friend

      Padam
  2. org puteh dah kaji sebab e2lah mereka sanggup makan & terus telan..khasiat yg teristimewa utk golongan wanita bergelar isteri.

    BalasPadam
  3. org puteh dah kaji sebab e2lah mereka sanggup makan & terus telan..khasiat yg teristimewa utk golongan wanita bergelar isteri.

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama8.10.13

    Patut sye mkin cntik hehe xpyh wt cucuk2 muke

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.10.13

      terbaik...

      Padam
    2. Tanpa Nama28.10.13

      Awak trbaik

      Padam
    3. Tanpa Nama19.5.14

      yeke? boley try lh ni bila dh kawib nnti

      Padam
  5. Tanpa Nama28.10.13

    ooo..ptt le

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama28.10.13

    Peh ni sy nak telan air mani suami...jgn jealous ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.10.13

      Bknnye selalu ker tln air mani suami??tang kne sdut yg tk thn tu..ngilu satu bdn woi

      Padam
  7. Tanpa Nama28.10.13

    Patut aku tengok org pompuan bila dah kawen makin berseri2.. makin lawa.

    BalasPadam
  8. dlm Islam perempuan haram memakan air mani..sbb boleh mendatangkan mudarat pd usus..

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama28.10.13

    Islam menharamkan wanita menelan air mani suaminya...soo rasa2 dh jelas lagi nk bersuluh ke...yg nk ikut org eropah kafir nape..malas menghisap kemaluan suami atau isteri juga ditegah..

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama28.10.13

    Masuk kot mulut haram, masuk kot qubul halal~ bg yg dh kawen je..

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama3.11.13

    Bagi aku biarlah mlepaskan nfsu dgn suami or is3 msing2 drpd org yg bkn muhrim..dosa or pahala tu smua kje tuhan..yg pntg nfkah batin msing2 puas..betul or bohong..;)

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama3.11.13

      Kkalau kemaluan lelaki dpt masuk dlm kemaluan ponpuan kan seronok and hisap atau menelan susu mani

      Padam
    2. Tanpa Nama22.3.14

      Btol juga tu

      Padam
  12. Tanpa Nama20.11.13

    arab saudi punya ulama' je kata haram...tuhan kata haram? TAK TULIS DALAM HADIS MAUPUN AL-QURAN!..nabi diam bila org tanya boleh pancut luar pun..cuma ..apa yang nabi diamkan maknanya sama ada makruh atau jika mendatangkan kebaikan,dibolehkan.

    berhenti la buat spekulasi sendiri pastu buat suami menyampah...air kencing tu ada acid citrik kenapa korang tak haramkan semua pencuci muka yang dijual???semua pakai acid citrik...malah mazhab syafie dan hanbali mengatakan air mani itu suci kerana dari ialah manusia terhasil.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.5.14

      http://beadbroochgadiskampung.blogspot.com/2012/09/hukum-telan-air-mani-suami.html?m=1

      Padam
  13. Benda khilaf jangan bagi hukum sesuka hati. Yang jelas haram sthu aku main belakang. Baca kitab banyak2 lagi

    BalasPadam
  14. Benda khilaf jangan bagi hukum sesuka hati. Yang jelas haram sthu aku main belakang. Baca kitab banyak2 lagi

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama18.4.14

    belajar xhbis mcm ni laa...yg haram tu sbb telan air mazi...air mazi tu najis...air mazi bole memudaratkn kesihatan..bukan air mani..pls take note!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.5.14

      http://beadbroochgadiskampung.blogspot.com/2012/09/hukum-telan-air-mani-suami.html?m=1

      Padam
    2. Tanpa Nama4.5.15

      Owh..
      Nak tanye,doggy style tu bleh ke x??

      Padam
  16. Tanpa Nama19.4.14

    Yessa! Islam mengharamkan air mazi not air mani. Inilah ustaz ustajah pesbuk. Baca sekali info berkenaan begini terus nak mengomen bak alim ulama meletakkan halal haram. Lawak pun ada. Sedangkan dari air mani itu terjadinya zuriat. Senang2 nak mengharamkan apa yang halal. Berhati2 ustaz ustajah fitnah jadinya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.5.14

      http://beadbroochgadiskampung.blogspot.com/2012/09/hukum-telan-air-mani-suami.html?m=1

      Padam
  17. Tanpa Nama19.4.14

    lawaaakkkk....

    mengaji x habis suka2 menghukum satu2 bab sbg haram halal tanpa dalil....

    jangan jadikan org yg membaca komen anda yg jahil itu sama jahil seperti anda...

    BalasPadam
  18. Tanpa Nama19.4.14

    patut la kalo tgk pelacur2 kebanyakannye kulit cantik2, gebu2...

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama9.5.14

    Hahaha,buka youtibe...ustaz azhar idrus dh jwb soalan ni...tiada yg haram kecuali sumbt di buntot....hahaha

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama9.5.14

    air mani lagi bersih dari air liur..

    BalasPadam
  21. Hmmmm sedap rasanya

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama21.6.14

      Terbaik la...

      Padam
    2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  22. Tanpa Nama10.5.14

    nak air mani.. mana nk ambik??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  23. Tanpa Nama21.5.14

    Nak ke ?

    BalasPadam
  24. Tanpa Nama4.6.14

    Sape yg dh kawen tu jer yg thu nikmatnya hubungan suami isteri....

    Cepat2 lah kawen yer....

    Shari 3 kali pn xpe.....isteri lgi suka.... thumb up

    BalasPadam
  25. Tanpa Nama13.8.14

    kalau telan air mani pregnent tak?

    BalasPadam
  26. Tanpa Nama7.9.14

    pmpuan yg ske telan air mani ni melambangkan dy ad nfsu yg tggi..mcm ayg aq xpnh skali pn lw kte main dy x minum air aku,malah bnd ue da jd bnd wajib tok kteorg n mken mengerankan ag ksh syg kteorg..tq

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mcm mna nk telan yer? Hanyir lah

      Padam
    2. Tanpa Nama6.2.15

      Penah bau ke?hehe

      Padam
  27. Uwakkk xblh la nk telan.i mani pekat kot...

    BalasPadam
  28. Blh x ajar cara mudah telan i mani suami,hik hik hik

    BalasPadam
  29. Tanpa Nama9.10.14

    Blh meh sya ajar haha

    BalasPadam
  30. Tanpa Nama9.11.14

    melayu ni kalau tang seks memang buta mata buta hati...bacalah balik artikel tu...dia tulis kalau mani tu masuk kat dubur bukan kat mulut...tapi yelah kalau korag dah suka sgt telan jelah..pasal kandungannya dah jelas byk protein...kan ade dlm artikel tu...baca2x...jgn ingat seks sedap je..baca dan faham..

    cuma ade juga kajian..korang yg suka oral seks telan mani ni berisiko terkena kanser mulut..sebab saluran kencing adalah sama dgn saluran air mani..kena hati2x juga..jgn main bedal je sebab korang dah naik syahwat.

    tipsnya sebelum buat pastikn cuci kemaluan si lelaki atau perempuan tu bersih2x..guna sabun..isteri kalau dah telan ambil antiseptik atau kumur dgn ubat gigi cecair tu...lelaki pun sama..ianya berkait dgn kebersihan..kalau korg tak jaga kenelah kenser mulut atau bende2x lain...bykkn membaca majalah sains jugak..bukan cerite seks je

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama3.12.14

      ani lah cra urg yg pdai,bgus2,berfikiran pjang,

      Padam
  31. para bokepers wajib nonton disini:
    ANAK SMU Belajar NGEWE | PIDIO NGEWE' GADIS BANDUNG | PIDIO SMU 44 JAKARTA | SPG BERSERAGAM DITRAINING NYEPONG | BARU MASUK DAH CROTTT DULUAN!!! | SPG BANDUNG SERVICE PELANGGAN | SPG PUTIH CANTIK MEREM MELEKK | JILBAB PUTIH NGENTOT | GADIS BERKERUDUNG NGEWE' | GAIRAH DOKTER MONTOK | PENGALAMAN PERTAMAKU NGENTOT GADIS BERJILBAB | GOYANGAN GADIS SMP | NGINTIP TANTEKU LAGI ASYIIKK COLICOLI | BOKEP ANAK PESANTREN | ASYIKKNYA NGEWE DI SOFA BARU | GOYANGAN JANDA MUDA MONTOKKK BANGETTT... | NGENTOT DIATAS RANJANG LOSMEN


    koleksi bokep ane paling TERBARU gan siap disedot:
    GARA2 SKRIPSI PERAWANKU HILANG | YENI MAHASISWI ADUHAI MANTAP DI RANJANG | NGEWE DI MOBIL TEMAN | NGENTOT GRATIS SERVIS IBU KOST | JILAT MEKI LULU SAMPE BASAH | GOYANGAN BOHAIII...GADIS BERJILBAB | MEKI MERAHHHH MEREKAHH BIKIN NAFSU | TUKANG OJEK NGEWE PENUMPANG CEWEK RAME2 | DESAHAN MESRA DEWI PACARKU | GAYANYA BIKIN KONAK TERUSSS.. | LOMBA NGEWE DI APARTEMEN BARU | BOKEP 2 PASANGAN NGEWE DI PANTAI | SISKA KETAGIHAN NGEWE

    ini linknya gan...
    jgan lupa ya.. lsg ke bawah ini
    http://goo.gl/ZhnaWu
    http://bokeponline.nweeta.com
    http://goo.gl/LRU5f7






























































































































































































































































































































































































































    JANGAN LUPA MAMPIR BRO.... BOKEP G'K BIKIN BASI DISINI
    >>> http://goo.gl/ZhnaWu <<<>>>http://goo.gl/LRU5f7<<<<

    BalasPadam
  32. >>>>>>>> Laman Malaysia Porn <<<<<<<<

    Klik salah satu yang tidak terblokir
    * cerita.malay3gp.com
    * ceritalucahteruk.blogspot.com
    * www.jawko.com

    BalasPadam
  33. Tanpa Nama4.5.15

    Owh cam tu ekk??
    Mak adik nak kawin..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman