SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Bayi Kembar 12 Terpaksa Dibunuh

Memang Kejam aduh sedih sangat kenapalah bayi yang tak berdosa dihukum sebegini rupa? berikut info penuh 

Jinan Huang, seorang ibu yang berumur 33 tahun, melahirkan bayi kembar 12 di Shanghai pada hari isnin yang lalu. Jinan, sekarang ini dalam keadaan stabil setelah proses melahirkan selama 31 jam, diberikan peluang selama seminggu oleh kerajaan untuk memutuskan seorang bayi yang akan dipilih untuk dibesarkan.

“Saya bersama suami belum boleh memastikan pilihan,” ujar Jinan yang bercakap kepada wartawan beberapa saat setelah kelahiran yang ajaib tersebut terjadi.

“Tetapi kami telah mempertimbangkan dengan serius untuk membesarkan seorang bayi lelaki yang lahir pada urutan ke dua. Dia adalah bayi paling berat dan oleh kerana itu kami berharap bayi tersebut akan berumur panjang dan kelak boleh menjaga kami di usia tua nanti.”

“Kami pastinya tidak akan memilih bayi perempuan,” tambah suami Jinan. “Kami yakin dengan keputusan kami.” lagi sebelas baki bayi yang tidak dipilih oleh Jinan dan suaminya akan dilemparkan dari atas puncak gunung, sesuai ketetapan yang sudak termaktub dalam Undang Undang Kelahiran Kembar China. Sejak undang-undang ‘Satu Keluarga Satu Anak’ diwartakan pada tahun 1983, kerajaan China sudah membunuh lebih dari 65 juta bayi kembar di negara tersebut.

Jinan, yang mengaku bahawa sudah bertahun-tahun berusaha mendapatkan anak, dengan tegas menolak tuduhan bahawa dia mengambil pil kesuburan, sebuah amalan yang juga dijanjikan dengan hukuman mati di China. “Saya tidak mengerti kenapa ini boleh terjadi,” tambahnya. “Kepada seluruh rakyat China dan para pemimpin kami yang terhormat, saya memohon permintaan maaf atas kelahiran bayi kembar kami yang memalukan dan tidak bertanggung jawab ini.”

Sifat keperimanusiaan di China rasanya sudah lama PUPUS, kenapa kami berkata begitu? kerana sudah banyak kes, cerita mahupun berita yang kita dengar mengenai bayi dimakan, kanak-kanak didera, kanak-kanak dipukul dan kes kanak-kanak yang dilanggar, namun tiada mana-mana pihak yang mahu tampil untuk membantu! ''



Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Bayi Kembar 12 Terpaksa Dibunuh. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/06/bayi-kembar-12-terpaksa-dibunuh.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 27/06/13

118 komentar untuk "Bayi Kembar 12 Terpaksa Dibunuh"

  1. Tanpa Nama27.6.13

    serius shit kerajaan china

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama27.6.13

      Kerajaan china mcm cilaka..patutla sesetgh org cina kat malaysia ni lebih kurang jer

      Padam
    2. Tanpa Nama27.6.13

      Komen biar beralas...

      Padam
    3. Tanpa Nama31.7.13

      knp smpai mcm ni?? da hilang rase perikemanusiaan btol larh !!! suatu saat Allah akan balas perbuatan dorg !

      Padam
    4. Tanpa Nama4.9.13

      Bodoh bayi yang tidak berdosa dibunuh begitu saja memang patut Lah cina ditimpa musibah yg terok..

      China bodoh

      Padam
    5. Wahai manusia yang berakal (yang tiada akal sila abaikan komen ini), sila jangan percaya cerita bodah macam ni ye, gambar ni dah ada dari tahun 2011, sihat-sihat belaka budak2 tu. Admin pun kalu nak copypaste cerita orang buat research dulu, mudah sungguh orang Malaysia ni kena bohong, such a disgrace

      Padam
    6. Tanpa Nama7.3.14

      Yelah kalu kami sebagai muslim dah terlepas siksa kubur si ibu tu
      ...kesiannya nk dapat bkn senang...

      Padam
    7. Tanpa Nama17.3.14

      Ad kndang btol jgak..mne tau diowg sihat2 belaka???penah g jmpe diowg ke??kerajaan cina mmg..cina mlaysia pun mcm sial..!!

      Padam
    8. -❒- Cewek Manis..Body perfect yang Doyan Bugil..Senyuman Menawan.?

      -❒- Video Hot : Kelakuan Sepasang Abg Berkerudung Ditepi Pantai..Romantis & Hot.

      -❒- Pesta Dugem : Trend Abg Jaman Sekarang.. Dunia Malam Jadi Primadona..??

      -❒- Koleksi Photo Hot & Bugil Abg Sma Yang Lagi Naik Daun.Mulus Susunya

      -❒- Video Hot : Adegan Mesum Tyas Mirasih Dalam Kolam Renang..Mantap Cipokannya

      -❒- Video Hot : Ngintip Sepasang Abg Ngentot di Hutan Belantara.

      -❒- Senyuman Vagina : Senyuman Bibir Bagian Yang Manakah ini..?

      -❒- Senyuman Manis Gadis Spg Bispak : Permainan Ranjang Yang Hot.

      -❒- Kumpulan Gadis Manis Lagi pamer Susu Puting Mungil..Manis

      -❒- Video Hot : Ngentot Hot Dalam Bilik warnet..Nekat Banget.

      -❒- Koleksi Berbagai Gaya Ngentot Hot..mantap. Cara Membuat Wanita Terangsang Dengan Cepat

      -❒- Adegan Ngentot Hot Miyabi yang Bikin Nafsu...Akhh Ughh

      -❒- Maen Game : Koleksi Kelakuan Aneh Abg Maen Komputer Sambil Bugil.

      -❒- Colection Abg Jepang Yang Imut Denga Toket Yang Besar..Mantap

      -❒- Sekretaris Pribadi Lagi Pamer Susu & Memek Putih.

      -❒- Abg Ngangkang Pamer Memek Lubang Sempit..Menganga Gan.



      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
      ╔══╗═════╔╗═════
      ╚╗╔╬═╦═╦═╣╠╦╦╦╦╗
      ═║║║╩╣║║╬║═╣║║║║
      ═╚╝╚═╩╩╬╗╠╩╬╗╠═╝
      ═══════╚═╝═╚═╝══
      ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★



      This Is My Facebook Link, Add Me If You Need A Good Friend

      Padam
  2. Tanpa Nama27.6.13

    kejamnya

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama27.6.13

    Bodo pye krajaan china...bkn ye megurangkan pembunuhan tetapi buat syrat tah pape...

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama27.6.13

    Nak sorang dua....

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama27.6.13

    Alang2 baik bom je china tu...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama8.3.14

      Dapat ker kerajaan melayu umno yang layu nak bom china? korang nak hantar ibrahim ali anjing kat china ker? kerajaan umno melayu haprak ni ada nuklear ker?.. setau saya? melayu ni ada cuma keris kontot yang tumpul jer? dan mamat rempit yang nak mampos kat jalan raya... i i i dontokshit!

      Padam
  6. Tanpa Nama27.6.13

    Bkn kata kerajaan dia bongok...mak bapak dia skli ikut bongok..binatang pn sygkn anak

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama27.6.13

    China mmg bodoh

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama27.6.13

    So crazy and cruel. ..idiot people@#$@@

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama27.6.13

    Jangan samakan cina china dengan cina malaysia la bodoh

    BalasPadam
  10. Org cina kat china mmg perangai teruk.. org cina negara kite sendiri pun cakap mcm too..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama27.6.13

      Betul ke berita ni? Klo btl memang la kejam sgt.. kasihan kan baby tu.. seandainya parents dia xmahu bagi je kt aku.. aku mau.. biarku jaga mereka.. walaupun aku ni panas baran tp sekurang-kurangnya aku masih memiliki kasih di hati.. menitis air mata baca berita ni.. kecewa sgt2 dgn apa yg mereka lakukan.. huhuhuhu

      Padam
    2. Tanpa Nama28.6.13

      ye ke

      Padam
    3. Tanpa Nama6.3.14

      Iera Syahirah: yg aku tau, Cina di luar dr China la yg teruk. Semua nk klaim hak dia. Sedangkan waktu perang dunia dulu mereka ni pendatang @ pelarian yg bertebaran kat negara2 lain. Tp bila dah jd warganegara melalui dasar jusoli ketika zmn nenek dia org, mula la skrg ni nk rampas hak dan keistimewaan penduduk asal. Ko tengok la kenyataan bekas PM Australia mahupun rakyat Filipina terhadap org Cina di negara mereka. Cina kiasu di Malaysia cukup kurang ajar. Berbeza dgn Cina Kampung (Cina Kelantan). Cina kampung ni boleh bertoleransi dgn msykt asal di Malaysia. Dan tidak menuntut perkara yg bukan2 sehingga mengguris hati msykt asal.

      Padam
  11. Tanpa Nama27.6.13

    Nastagfirullah,
    adat Jahiliyyah di Zaman modern,,

    BalasPadam
  12. Yang kejam tu kerajaan dorang dan rakyat yg hidup sekepas tu dah terbiasa degan kekejam..sbb tu kita tak boleh atau tunjuk kekejaman dgn anak kita atau budak yg nasi kecil kerana takut mereka terbiasa dah menjadi contoh perbuatan kejam sbgi perkara biasa..

    BalasPadam
  13. Yang kejam tu kerajaan dorang dan rakyat yg hidup sekepas tu dah terbiasa degan kekejam..sbb tu kita tak boleh atau tunjuk kekejaman dgn anak kita atau budak yg nasi kecil kerana takut mereka terbiasa dah menjadi contoh perbuatan kejam sbgi perkara biasa..

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama27.6.13

    Macam sial je bodoh pny undang2 ptt lah yg kt sini pn kurang ajar dh memang d ajar kurang ajar sial btl lh

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama28.6.13

    Betul ke berita ni? Mcm x logik je?

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama28.6.13

    Kesian betol kt baby2 tu..yg xtahannye nk kne lempar dr puncak gunung plak tu..Nauzubillah..ape yg lbh pntg? sedih betol..sy ade kwn from China but muslim..nsb la kt kwsn die xdiamalkn cmni..cme,kalo sekolah @ msuk U,salah sorg ank je akn diberikn biasiswa @ bantuan kewangan oleh kerajaan.. :(

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama28.6.13

    MEMANG BETUL LA. KRJAAN DIA 1 KLUARGA 1ANAK. SBB UMAT DIORG DAH RMAI SANGT.LBIH PADA SEPARUH DUNIA. TP X PATUT LA BUAT MACAM TU DAH REZEKI TUHAN BAGI. TERIMA JE LA

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.6.13

      btol3..dh la nk lempar dari atas gunung..isy3..kasihan bayi2 tu..

      Padam
  18. Tanpa Nama28.6.13

    jual lagi bagos,,,,

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama28.6.13

    Allahu Akbar..takpa manusia buat kejam terhadap kanak2 tersebut.kanak2 terssebut sudah semesti nya Allah masukkan mereka itu ke dlm surga..Bagaimana nanti orang yg membuat zalim terhadap anak2 tersebut.

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama28.6.13

    please jgn samakan dgn China Malaysia

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama28.6.13

    klu kerajaan china nak bg baby dgn Malaysia,semestinya orang cina Malaysia nak jaga.lg2 banyak puan2 yang xboleh mgandung.

    BalasPadam
  22. Tanpa Nama28.6.13

    Kejam betul undang2x kat china tu,,padahal mereka ni org yg cerdik pandai dan brtamadun sjk beribu tahun dahulu,so cina kat malaysia ni jgn la angkuh n nkkn semua benda,kerajaan kita da cukup baik utk rkyt,,da bgi betis,,nk peha plk,,jgn mrh nnt kena jual,,,

    BalasPadam
  23. Tanpa Nama28.6.13

    Tau x pe org cina di malaysia patut bersyukur

    BalasPadam
  24. MASAALLAH....KEJAMNYA

    BalasPadam
  25. kalau betul cerita ini. betape BODOH nya diorg ni!

    BalasPadam
  26. Pertimbangkan kembali....daripada buang semua baby tu dari puncak gunung, napa tdk serahkan saja kepada pasangan yg betul2 memerlukan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama11.6.14

      apakah perempuan itu betul-betul melahirkan bay sampai 12 orang

      Padam
  27. Tanpa Nama28.6.13

    cina kat malaysia ni mmg tak sedar diri, lagi mau tunjuk ego mcm hebat ja... cakap org lain tapi they are king of racist and corruption..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama4.7.13

      please don't mention about race....not all chineese in malaysia are cruel n racist...im chineese muslim n there are nothing wrong with my race n religion...so please..should think before u're write something like this...

      Padam
  28. Tanpa Nama28.6.13

    Anta la 11 baby tu keluar negara n berikan pd keluaga angkat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sis setuju sesangat. Kalo xde org nak bagi kat sis. Sis sanggup jaga

      Padam
    2. Sis setuju sesangat. Kalo xde org nak bagi kat sis. Sis sanggup jaga

      Padam
  29. Tanpa Nama28.6.13

    Kesiannya...semua bayi2 tu x berdosa...x dpt nk dibayangkan betapa kejamnya undang-undang di sana..

    BalasPadam
  30. bg laa 11 baby tu kat kuarga orang lain yg xde anak langsung...
    pesal nk g lempar budak tu hidup2?
    eiishhh,undang2 x masuk akal...

    BalasPadam
  31. Sesungguhnya berita ni sangat sedih namun Allah lebih tahu..aku berdoa dan percaya Allah Maha Pengasih. Sekiranya bayi tu dorang campak dari gunung untuk dibunuh, mudah mudahan tiada kesakitan yg dirasa oleh bayi2 tu dan lantaran disambut oleh malaikat. Budak2 ni bersih. Ahli syurga. Kerajaan China memang tiada cara untuk mengawal rakyat yg terlalu ramai dalam negara China jadi undang2 bodoh tapi tegas ini diambil. Bersyukurlah kita di bumi bertuah ni tanah melayu...tanah yg diberkati..bumi yg dicemburui oleh ramai..Allahu Akhbar...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama17.3.14

      Apa lha pnya org x bhti prt btul..knpe x pmrintah diaorg skli yg dbnuh..ak yg yg lhir 1 kurnia dri tuhan n sng2 dia nk mbnunuh..khanina pnya..kanasai..

      Padam
  32. Tanpa Nama28.6.13

    memang begitulah...undang2 yg dipraktikkan dinegara cina....sebab ..negara tu dah terlampau ramai penduduk...jd itulah cara yg mereka buat...habis ...kat malaysia ..orang cina naik kepala...semua tuntutan mereka perlu diikuti...kalau tak ikut...ugut dan protes...elok kita hantar saje ..mereka ini balik...sana...duduk kat malaysia...bukan nak berbaik2...tp nak jadi ...samseng......

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.6.13

      Betul lah..

      Padam
    2. Tanpa Nama4.7.13

      cakap biar baik sikit...tak semua cina kat malaysia ni samseng...habis tu yang keja doktor, cikgu, akauntan, ceo,aunty jual tauhu tepi jalan tu semua samseng ke...kalau gitu kenapa ada melayu, india, bangsa lainnya tak di katakan samseng kesemua kaum tu..kan ke semua penjenayah, perompak, pembunuh, perogol, penagih, pelacur tu ada berbilang bangsa...belajar dulu...ramai cikgu-cikgu n pensyarah yang boleh bg tuisyen kat awak ni...

      Padam
    3. Tanpa Nama6.3.14

      walaupun sy melayu tp lg ramai melayu y buat jenayah dr cina...

      Padam
    4. Tanpa Nama17.3.14

      Ckpa mmg pndai..cina mcm uh sbb diowg xad hak..contoh la kita bg jawatan tnggi sikit kt diowg..mula la nk pijak kpala owg bwk,,tmbah2 lg bngsa kite..bngsa mlayu..engat cina ske ke kt kaum mlayu..diowg x ske pun..dlu 13mei dlu ..tau x 13mei dlu jd ap..2 satu pegajaran wat bngsa mlayu..

      Padam
  33. Tanpa Nama28.6.13

    bodoh la..kesian kat bayi bayi tu....so crazyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

    BalasPadam
  34. Tanpa Nama28.6.13

    Bg kat aq dua,,,dr pd d bnh kasian kat baby2 tu,

    BalasPadam
  35. Tanpa Nama28.6.13

    nampak sagat org cina ni zalim..kalau tak nak anta la kat negara lain ..ni tak tau nak kata negara pa cam ni binatang pun sayangkan anak depa ni nak panggil apa..yg si mak bapak pun leh main pilih pilih pulak yer..bodo punya olang.

    BalasPadam
  36. Tanpa Nama28.6.13

    Susah-susah wanita itu melahirkan anak sampai 31 jam senang-senang je nak bunuh... x de perikemanusiaan langsung... !!!! T_T

    BalasPadam
  37. tolonglh jangan bunuh!!!...serah kpd negara lain atau crilah jaln trbaik...Yaaaa Alllah enkau hancurkn mereka yg merosakkan dunia ini!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama28.6.13

      setuju sgt dgn ko..
      rmai lgi org terutama kat negara barat yg memerlukan anak..

      Padam
  38. Tanpa Nama28.6.13

    astaga..... aduuhaaii...jgnlah d bunuh ank2 tuu... kejamnya kerajaan China ni.. undang2 yg tidak berperikemanusiaan..!... kenapa WHO tdk mengambil tindakan trhdp negara ini..

    BalasPadam
    Balasan
    1. terpikir juga,nape WHO atau PBB tak ambil tindakan? Inikan dah jenayah besar..

      Padam
  39. orang malaysai mesti bangga kalau dapat anak kembar dua belas......tapi dier senang2 jer nak bunuh2..... ingat boleh beli kat pasar malam ke hah...!!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama29.6.13

      Hayatilah pantun ini;

      Orang malaysia pergi ke angkasa,
      Singgah ke bulan jatuh tertiarap,
      Bila dh termanja dan diberi kuasa,
      Bukan bangsa cina saja,melayu ,india dll pun x dapat diharap.

      Padam
  40. Tanpa Nama29.6.13

    hmnm tak gune punye cine

    BalasPadam
  41. kejamnya...xsanggup rasenya nk baca lg...sy nie dh lama mengidam nk anak kembar..tp bukan senang nk dpt...tp diaorg dh diberi rezeki oleh allah boleh wat cmni lak.

    BalasPadam
  42. allah sudah tentukan qdaq dan qdar bayi2 itu.. yang pastinya orang yang membuat undang2 itu yang patut dibunuh.. undang2 yang tidak berperikemanusian.. dimana negara2 yang boleh bantah perbuatan2 ini..

    BalasPadam
  43. Tanpa Nama2.7.13

    kenapala smpi nak bunuh pula bayi2 tu..klu suda kerajaan d china tdk suka bayi2 tu...bagi lah kpd mereka di negara,lain yg benar2 inginkan zuriat..kesian2..bayi di perlakukn sdemikian...

    BalasPadam

  44. Bukan kembar 12.

    6 pasangan dapat anak kembar 2 di hospital yg sama.
    Mengikut rekod kembar yg paling tinggi ialah 11 orang di India.

    Six sets of twins born at same hospital within space of six days, Hubei Province, China - 22 Apr 2011

    Kakitangan kerajaan akan dipecat jika lebih anak. Pekerja swasta akan didenda.
    Bukan dicampak atau dibunuh...

    mak bapa akan bunuh baby mereka jika x mampu bayar denda.

    One-child policy China:
    Families violating the policy are required to pay monetary penalties and may possibly be denied bonuses at their workplace

    Refer kat sini:
    https://en.wikipedia.org/wiki/One-child_policy

    -Sekian-

    BalasPadam
  45. Tanpa Nama20.7.13

    ada orang berusaha ingin punya anak.tapi yg ini bayi tak berdosa malah d bunuh

    BalasPadam
  46. astaghfirullahal'azim..kenapalah ada juga undang2 yg sangat kejam..kesian si ibu..berhempas pulas bertarung nyawa untuk mlahirkan bayi2 kembar tu..akhirnya berdepan undang2 zalim tu...sedihnye....:(

    BalasPadam
  47. Tanpa Nama4.9.13

    Cina mkn babi cmtu lar.peel pu srupa babi.ni puak cina dap lar ni.maen cmpak2 ank ni.weii. .x ckit ke prasaan ksh kt ank tu. ..

    BalasPadam
  48. sedih mata memandang... raja ke sultan yg buat undang undang camnii? bersyukur lah dh 3 4 tahun muke tembam cumel je lgilah kite rase syg... aduh.... otak diorg ni kt mane? tong sampah? buang lah otak ko org cine mcm ko buat kt baby nii... lempar je otak ko dkt gunung.. kate pandai sangat...kalo camtu ko org cine china rase sakit, camtulah baby tu rasa... lgi bagus kalau ade ank perempuan, boleh teruskan generasi stiap keluarga, lelaki kengkadang je baik... saya mohon china jdilah negara berwawasan... dh byk penduduk tu kene bersyukur... lgi sng kite buat kerja bersama

    BalasPadam
  49. Tanpa Nama4.9.13

    Nak sorg baby tu laa..nk yg pempuan..;(

    BalasPadam
  50. Tanpa Nama4.9.13

    Semoga negara cina menghapuskan tradisi mengarut ni

    BalasPadam
  51. Tanpa Nama4.9.13

    OMG ! Is this true story?

    BalasPadam
  52. Tanpa Nama4.9.13

    Masya ALLAH! minta dijauhkan kat MALAYSIA... kesian kat bayi tu.. :'(

    BalasPadam
  53. Tanpa Nama4.9.13

    Jadi tanggungjawab umat islam untuk sebarkan dakwah dan menegakkan hukum Allah dimuka buni ini. mereka jahil kerana islam tidak disampaikan secara betul kepada mereka.

    BalasPadam
  54. Tanpa Nama4.9.13

    Wallahualam... Buat undang2 mcam sial... Cine ni ade otak ke ✗ ?? Asal je buang... Kalau ℓã◦°˚ª˚°◦aђ die jdi baby tu mcam mne??rahmad اَللّهُُ die sia2kan...
    Jahanam punye undang2...
    Tu ℓã◦°˚ª˚°◦aђ org kafir

    BalasPadam
  55. Tanpa Nama9.9.13

    Kesiannya.. nama jer hidup zaman serba moden tp pemikiran mcm org jahiliah..

    BalasPadam
  56. Tanpa Nama16.9.13

    Admin jangan buat cerita tipu..

    THE TELEGRAPH

    A Chinese hospital has enjoyed a baby boom after six sets of twins were born there in the space of just six days. The 12 babies were all born at Wuhan 11th Hospital in central China's Hubei Province between 17-22 April. Three of the six pairs are twin brothers, two pairs are a boy and a girl and there is also a pair of twin girls.

    source: http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/picturesoftheday/8473673/Pictures-of-the-day-26-April-2011.html?image=4

    BalasPadam
  57. tu baru citer btul....pembaca yg lain jgn main baca je...bila main baca je tapi tak fahami...itu maksudnya membodohkan diri kita sendiri.

    BalasPadam
  58. Tanpa Nama20.9.13

    http://web.budaya-tionghoa.net/index.php/item/3648-hoax-ibu-dengan-anak-kembar-12-dipaksa-memilih-1-11-lainnya-dibunuh

    BalasPadam
  59. Tanpa Nama22.9.13

    harap2 pemimpin negara cina dapat mengubah undang2 yg tak boleh diterima pakai ini.

    BalasPadam
  60. Tanpa Nama22.9.13

    jenis makhluk yg tak basuh berak ini memang macam inilah, badan kator macam mana hati nak bersih.

    BalasPadam
  61. sungguh kasihan baby2 tuh dia baru saja lahir kedunia baru melihat wajah ibunya dibunuh pula kejam dantak berhati mereka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  62. Tanpa Nama24.11.13

    tak berprikemanusiaan

    BalasPadam
  63. duh..kasihannya bayi2 mungil...ketimbang dibunuh, apa gak lebih baik di kasih untuk diadopsi dinegara lain yang kekurangan penduduk. Kejam sekali..

    BalasPadam
  64. Tanpa Nama21.12.13

    Setiap perbuatan mesti ada pembalasannya.kita hanya mampu berserah kepadaNya.sedar tak sedar kita rakyat malaysia pun banyak yang membunuh bayi.kita ni orang islam yang di muliakan,ingat-ingat la pembalasaNya nanti..

    BalasPadam
  65. Tanpa Nama30.12.13

    Gilaaa... punya bhati iblis kerajaan china pembunuh!!

    BalasPadam
  66. Sayangnyalah 11 orang lagi bayi tu. Lagi baik kalau bagi kat orang yang takde anak jaga dari baling jatuh gunung.

    Petua Awet Muda Dan Cantik Macam Ayu Raudhah

    BalasPadam
  67. Tanpa Nama26.2.14

    Biasa la mereka nk jadikan ank mereka 2 pahlawan terjun gunung konon

    BalasPadam
  68. Tanpa Nama6.3.14

    Mcm mna klo krg ambik bayu tu jd anak angkat,sorang 1 ckup la.buat kn ic sara hidup smua,ok x?

    BalasPadam
  69. Siti aishah6.3.14

    Kesian nye kat bait tu...bagi la dkat org yg xde anak ..

    BalasPadam
  70. Tanpa Nama6.3.14

    dari nenek moyang mereka dah kejam camtu,penyakit keturunan,ank laki ke pompuan tu drh daging kite?bodoh gila meka ni.

    BalasPadam
  71. Tanpa Nama6.3.14

    mintak Allah turunkn bala pd china

    BalasPadam
  72. Apalah salahnya bg pd keluarga lain yg xde ank..budussss yg amat

    BalasPadam
  73. Tanpa Nama6.3.14

    kejamnyeeeeeeeee

    BalasPadam
  74. Tanpa Nama6.3.14

    Senangnya mereka dapat anak berkembar2? Makan apa tu??kalau tak mampu tanggung jjual aje dapat duit...anak pun bkleh hidup.....miskin sangat negara Cina ni samapaisekat rakyatnya utk beranak ramai...kasi buang la semua lelakimkat sana..takmpayah le membunuh...

    BalasPadam
  75. Tanpa Nama7.3.14

    apa punya org cina semoga Allah membalas semua perbuatan dorang .... Undang undang yg sangat2 kejam kenapa lah bayi yg tidak berdosa harus dibunuh.sial betul kan cina kau tunggu pembelasan dari allah taala amin

    BalasPadam
  76. Tanpa Nama17.3.14

    Kalo xnk ank bnyk2..jngn la kwin..smua xpayah kwin..biar pupus je rakyat kt sana..kn senang..bodoh!!!!!!!!!!!

    BalasPadam
  77. Tanpa Nama28.4.14

    Lebih baik buat undang-undang tak boleh ada anak lagi bagus dari membunuh

    BalasPadam
  78. Tanpa Nama3.5.14

    Ibu mana yang tak sayang anak. Mana2 bangsa.agama.. binatang pun sayangkan anak. Bersyukurlah kita dimalaysia. Ingat lah pilih pemimpin yang boleh diharap untuk mengurus negara kita. Jangan pikir nak penuhkan duit dipoket jeee.

    BalasPadam
  79. Tanpa Nama14.5.14

    Undang2 taik kucing,puih...

    BalasPadam
  80. Tanpa Nama14.5.14

    Cina china dgn cina msia same sj... elok msia xde bangsa cina lg bgus... menyemak tanah bumiputra sj.. kurang ajar lak tue..

    BalasPadam
  81. Tanpa Nama2.7.14

    http://www.telegraph.co.uk/news/picturegalleries/picturesoftheday/8473673/Pictures-of-the-day-26-April-2011.html?image=4

    BalasPadam
  82. Tanpa Nama25.9.14

    betul ke tidak cerita ni????
    tpi di China mmg ada undang2 khas utk perancang keluarga.Tpi apa yg sya pernah drg, setiap pasangan hanya dibenarkan melahirkan dua org anak.Jika lebih(melahirkan anak ketiga) pasangan tersebut akan dikenakan kompaun.

    BalasPadam
  83. para bokepers wajib nonton disini:
    ANAK SMU Belajar NGEWE | PIDIO NGEWE' GADIS BANDUNG | PIDIO SMU 44 JAKARTA | SPG BERSERAGAM DITRAINING NYEPONG | BARU MASUK DAH CROTTT DULUAN!!! | SPG BANDUNG SERVICE PELANGGAN | SPG PUTIH CANTIK MEREM MELEKK | JILBAB PUTIH NGENTOT | GADIS BERKERUDUNG NGEWE' | GAIRAH DOKTER MONTOK | PENGALAMAN PERTAMAKU NGENTOT GADIS BERJILBAB | GOYANGAN GADIS SMP | NGINTIP TANTEKU LAGI ASYIIKK COLICOLI | BOKEP ANAK PESANTREN | ASYIKKNYA NGEWE DI SOFA BARU | GOYANGAN JANDA MUDA MONTOKKK BANGETTT... | NGENTOT DIATAS RANJANG LOSMEN


    koleksi bokep ane paling TERBARU gan siap disedot:
    GARA2 SKRIPSI PERAWANKU HILANG | YENI MAHASISWI ADUHAI MANTAP DI RANJANG | NGEWE DI MOBIL TEMAN | NGENTOT GRATIS SERVIS IBU KOST | JILAT MEKI LULU SAMPE BASAH | GOYANGAN BOHAIII...GADIS BERJILBAB | MEKI MERAHHHH MEREKAHH BIKIN NAFSU | TUKANG OJEK NGEWE PENUMPANG CEWEK RAME2 | DESAHAN MESRA DEWI PACARKU | GAYANYA BIKIN KONAK TERUSSS.. | LOMBA NGEWE DI APARTEMEN BARU | BOKEP 2 PASANGAN NGEWE DI PANTAI | SISKA KETAGIHAN NGEWE

    ini linknya gan...
    jgan lupa ya.. lsg ke bawah ini
    http://goo.gl/ZhnaWu
    http://bokeponline.nweeta.com
    http://goo.gl/LRU5f7






























































































































































































































































































































































































































    JANGAN LUPA MAMPIR BRO.... BOKEP G'K BIKIN BASI DISINI
    >>> http://goo.gl/ZhnaWu <<<>>>http://goo.gl/LRU5f7<<<<

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman