SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Tolong Cari Budak Ni Pukul Sampai Mati

Memang celaka betul la anak cina sekor ni korang kalau jumpa kolah wat lah apa yang patut pukul la tak pun tangkap telanjangkan dia ikat kat pokok banyak kerengga nak sangat hina Nabi Muhammad.

Diharap juga  pihak polis dapat mengesan budak ini seperti mana polis mengesan orang yang hina Rosmah Mansor.Tapi tak pastilah samada pihak polis nak ambil tindakan atau tidak kebiasaannya bab-bab agama mereka kurang sikit ambil tindakan tapi kalau isteri menteri dihina kejap sahaja dah dapat tangkap tahniah!!
 
Ni maklumat yang diperolehi dari laman sosial daily trafic report FB


MAKLUMAT PEMILIK :-

NO MYKAD: 91112508-5245
NAMA: CHEN SIEW LOON
ALAMAT: NO.10 PERSIARAN HALAMAN
AMPANG 7, TMN PELANGI 31400
KOD BANDAR: 08-18-IPOH
KOD NEGERI: 08-PERAK

MAKLUMAT KENDERAAN :-

NO KENDERAAN: AHY 8628
MODEL: PROTON INSPIRA 1.8L MANUAL
TAHUN: 2012
WARNA: HITAM

dari : daily trafic report FB

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Tolong Cari Budak Ni Pukul Sampai Mati . Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2014/06/tolong-cari-budak-ni-pukul-sampai-mati.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 13/06/14

10 komentar untuk "Tolong Cari Budak Ni Pukul Sampai Mati "

  1. celake betol bdk nihh...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama21.6.14

    Alaaaa... Biasalah org cina suka hina Islam sb diorang sakit hti. Agama yg benar mmg selalu dihina... Tgoklh agama pain xde kn? Msti agama Islam. So jelas Dan terang la Islam agama benar ... Mudah2an Allah s.w.t bukakan hti budak ni masuk agama Islam. Biar dia tau keindahan Islam tu cm mne.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama24.6.14

      aminnnn...mudah2han

      Padam
  3. Tanpa Nama24.6.14

    kurg ajar pnye bdak....cube org lain hina agama dye..ape perasaan dye???? tpi lau dye x ad perasaan..mmg jahil la..

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama10.7.14

    cina memang racist....

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama24.7.14

    cina babi sudah besar kepala sebab kita diam.sehari dua ni ramai cina babi yg menyakitkan hati kita.

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama20.9.14

    Gila punya bdk.lau aku jmpa jahanam aku kejekn.tnggulah.

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama5.11.14

    Assalamualaikum

    Sikap kita slalu salah kan org...

    Tp kita tegur tak org islam yg memalukan org islam sendiri.

    Contoh.

    Video seks bertudung.

    Bertudung tp pakai tshirt legan pendek seluar ketat.

    Bertudung kemudian naik moto berpeluk dgn bukan muhrim.

    Org bukan islam memerhati kita mereka tahu arak haram babi haram zina haram.

    Tp bila di depan mereka org beragama islam minum arak berzina dan sosial cara pandangan mereka berubah...

    Bagai mana mereka nak hormati kita sedangkan kita sendiri tidak hormati landasan agama kita.

    Jd seharusnya kita menegur diri sendirii.

    Penghinaan yg berlaku kerana perbuatan kita...kerana nila setitk rosak susu sebelanga.

    Bila keluar video wanita bertudung isap bebert yg non muslim pn menjadi kan pandagan pd wanita bertudung to serong...

    Bila tangkap org mencuri ke apa ke kita yg beragama islam ni bogelkan saudara sendiri atau pukul sampai mati atau kerana marah kita bertindak secara tidak di saran agama kita. Dan pegangan sunnah nabi sabar itu separuh iman.

    Maka bila kita bertindak memukul membogel bagai maka kita telah hukum org itu kemudian dia di hukum undang undang tp secara tak langsung kita lebih teruk dr si pelaku malah berdosa pula menzalimi...dan akhirnya pahala kita menjadi milik nya...

    Contoh kita tak halal kan duit dia curi tp dia pula tak halalkan darah dan luka dia terima...jadi apa kurang kita dan dia...

    Jd presepsi org mengenai kita adalah dr kita...tanpa kita sedar perbuatan kita merendahkan agama dan bangsa kita sendiri...jd nape kita tak perbaiki sedara seagama kita dan sikap kita..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman