SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Apabila Suami Terlalu Bodoh

gambar hiasan
Angkara percayakan orang  isteri jadi mangsa.Kisah ini sebagai renungan buat semua ingat setiap manusia mempunyai nafsu walau sebaik mana pun dia jika berdua-duaan jadilah kes seperti ini.

Hasrat seorang wanita berusia 23 tahun untuk belajar solat daripada seorang lelaki berusia 51 tahun menjadi detik malang buat wanita berkenaan apabila lelaki itu didakwa merogolnya.Dalam kejadian di rumah mangsa pada malam Selasa di sini, mangsa yang juga suri rumah mendakwa dirogol lelaki yang datang ke rumahnya menggunakan alasan mahu mengajar mangsa solat.

menurut pihak polis sebelum kejadian, mangsa yang berada di rumahnya menghubungi suspek yang dikenali sebagai Pok Mat kira-kira jam 7.30 malam untuk menyelesaikan masalah keluarga.Menurutnya, mangsa yang tidak bekerja kemudian keluar bersama suaminya berusia 30-an dan berjumpa dengan suspek.

“Apabila perbincangan selesai selang beberapa minit kemudian, suami mangsa pergi menggunting rambutnya di sebuah kedai berhampiran sementara mangsa pulang ke rumahnya bersama suspek berusia 51 tahun dengan menaiki motosikal selepas lelaki terbabit memberi alasan mahu mengajar mangsa bersolat.

“Mangsa yang tidak mengesyaki apa-apa bersetuju pulang bersama suspek dan sebaik tiba di rumah, dia diminta suspek memakai kain sarung sebelum meminta tidur di atas tilam, seterusnya dirogol,” katanya.




Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Apabila Suami Terlalu Bodoh. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/08/apabila-suami-terlalu-bodoh.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 31/08/13

4 komentar untuk "Apabila Suami Terlalu Bodoh"

  1. Tanpa Nama31.8.13

    dah habis ke ustazah semua..ermmm...kene pukau ke ape nih..

    BalasPadam
  2. ade udang disebalik batu rsenye..bkn nk menuduh tp mgkin sang suami nk langsaikan hutang atau melacurkan isterinya utk sang tua yg dh nk mampos..

    BalasPadam
  3. boleh pulak suh bini balik ngan jantan lain..aduhhh..klu aq.balik sekali ngan suami..

    BalasPadam
  4. kes dia ni mcm suami yg berhutang dan nak langsaikan hutang guna bini sendiri..pe punye suami da..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman