SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

10 Negara Yang Mempunyai Wanita Paling Cantik Didunia

Setiap negara di dunia memiliki wanita dengan pesona dan kecantikannya masing-masing. Kajian 10 negara dengan wanita tercantik didunia telah dijalankan oleh majalah Traveller's Digest Magazine.

Kajian dilakukan berdasarkan:

    Kualiti wanita
    Jumlah ratio perbandingan lelaki dan wanita
    Kemesraan dan keramahan dalam berbincang dengan wanita
 


Berikut merupakan 10 negara dengan wanita tercantik di dunia :
Sweden

Berada di urutan pertama negara dengan wanita tercantik didunia, dapat dibuktikan dengan Super Model yang anda boleh temui di mana-mana, rata-ratanya memiliki ketinggian, rambut perang dan mata biru yang akan memikat hati anda. Ibu kota Sweden umpama syurga bagi wanita-wanita cantik. Disini, anda akan menemui wanita yang menawan dan memiliki aura sensual yang akan membuatkan mereka semakin menarik.





Argentina



Tidak dapat disangkal lagi negara di tangga ke dua terbaik didunia. 1/3 wanita di Buenos Aires adalah wanita yang seolah-olah telah dipersiapkan untuk menjadi model. Wanita di Argentina memiliki ciri khas iaitu tinggi, kecantikan yang menawan di mata, kesedaran berfesyen yang tinggi dan wanita yang memiliki budaya romantik.


Ukraine

Ditangga ketiga adalah Ukraine, negara dengan wanita paling dicari dalam dunia jodoh. Wanita dinegara ini berpakaian dengan baik walaupun seolah kain tak cukup. Cubalah ke Odessa, anda akan menemui wanita cantik di pantai-pantainya dan disepanjang jalan kota.



Russia


Merupakan negara dengan wanita terbaik yang anda temui. Keunikan wanita Rusia adalah mereka rata-ratanya tinggi, rambut perang, bermata biru dan sangat peramah. Kecantikan wanita Rusia mampu membuatkan rahang anda terbuka lebar ketika anda melihatnya.



Bulgaria

Merupakan negara dengan pantai-pantai yang indah, rumah penginapan ski, kota peradabaan di zaman pertengahan dan wanita-wanita yang sangat menawan. Salah satu ciri khas wanita Bulgaria adalah kulit pucat, rambut hitam dan mata berwarna biru atau hijau yang menawan.


Korea Selatan

Wanita-wanita di Korea memiliki keinginaan untuk sentiasa tampil cantik. Korea juga merupakan negara dengan kebudayaan yang sangat tinggi.


Colombia


Ada sesuatu yang dimiliki oleh wanita dinegara kolombia, iaitu kepercayaan diri dan kebanyakan wanita disana ingin menjadi model. Wanita-wanita cantik di negara ini boleh temui di jalan-jalan sepanjang kota. Cubalah ke Carribean Coast, anda mungkin tidak akan pulang ke negara anda!


Denmark


Merupakan negara dengan wanita perang dan bermata biru Vixen. Denmark telah melahirkan salah satu masyarakat paling liberal di dunia. Anda tidak akan mampu membayangkan bagaimana sesuatu tidak akan kelihatan buruk di Copenhagen. Copenhagen merupakan ibu kota Denmark yang berada di atas air.


India


Jika anda melawat ke daerah Kasmir Valley, Kerala, Punjab atau Kolkata, maka anda akan menemui ramai wanita cantik di India. India merupakan salah satu negara dengan keunikan kecantikan wanitanya yang tidak dimiliki negara lain. Salah satu contohnya adalah Aishwarya Rai yang merupakan wanita India yang pernah dinobatkan sebagai pemenang Miss World.


Kanada


Montreal merupakan ibu kota di Kanada dengan penduduknya yang ramah. Kanada juga merupakan rumah bagi universiti dan institusi pengajian tinggi. Wanita-wanita Kanada juga memiliki minat terhadap fesyen yang tinggi. Kanada merupakan negara dengan kebudayaan Multicultural.


sumber:sentiasapanas.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk 10 Negara Yang Mempunyai Wanita Paling Cantik Didunia. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/10-negara-yang-mempunyai-wanita-paling.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 8/10/13

32 komentar untuk "10 Negara Yang Mempunyai Wanita Paling Cantik Didunia"

  1. bodo kau!!!!! korea ,india sama jepun masuk list????? ya Allah..!!!! ko suda p sna ka???? punya la buruk citizen dorg tu....ko trun jak dari airport dorg konfom ko x jmp "wanita cantik ko tu."...ko ne rating negara pakai artis ker???? bikin panas hati aku jak...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama3.12.13

    Muslimah juga yg terbaik....

    BalasPadam
  3. Tanpa Nama18.12.13

    Sebab tu dia kata kalo p kashmir, punjab segala tu...yg tempat lain tu biasa2 jer der...penah p kashmir dlu, mmg ramai yg cantik2

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama23.12.13

    Aikk, malaysia tak tersenarai ke? Rosmah Mansur cantik ape.... Siapa sokong, angkat tangan.

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama23.12.13

    Tak lupa, Shahrizat Abd. Jalil.... dia ada iras2 Aishwarya Rai gitu....

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama26.12.13

    X sangka,org nk gmbr btul2 cntk,tpi yg seksi,gedik ade lh...???!!!

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama26.12.13

    Hahaha...x sangka jgk....

    BalasPadam
  8. Tanpa Nama27.12.13

    Sia2 jer x de mna....kn dh kna ejek.. Haha

    BalasPadam
  9. Najwa26.1.14

    Secantik cantik wanita ialah wanita yang bertudung. Ya mmg dorang cantik. Tapi org yg menutup aurat lagi cantik di sisi Allah. Ni semua bkn negara islam nih.

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama11.2.14

    org malaysia orgnya genit2,,comel2,,,klo nk kta org malysia x adabody mcm model susa jga bb kbnyakn org malaysia kurg dedah aurat,,,klo dedah mgkin kmu ckap malysia no one,,org negara luar lgi truk dorg x pndai pkai tudung,,,tpi org malaysia apa pn boleh...kadg,,,mlebihi mt sale,,tpi itu yg buat2 x ingat dosa

    BalasPadam
  11. SAya dukng gadis india

    BalasPadam
  12. Cantik di usia muda je..kalau dah meningkat umur tua juga tu lepas mula la cari pil kolegen untuk melambatkan ketuaan.

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama29.4.14

    itu semue contoh... hehe,

    BalasPadam
  14. Semua yg punya Memek cantik...
    Klo gk punya namanya ganteng..

    BalasPadam
  15. Tanpa Nama30.4.14

    Cantik sebab nmpk seksi jer pon... tgok muke xla cantik sgt.. Lagi cantik gadis melayu.. X caye try tnye Jamal Abdillah... Huhu

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama13.5.14

    Org nak buat laman web ko org dengki pulak..apa jelah

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama15.5.14

    Alaaa x kisahlh tuuu msing 2 punyer penilaian juz for fun k.....

    BalasPadam
  18. Tanpa Nama18.5.14

    Tengok jelah kalau dia org dah tua nanti,mesti mcam nenek aku..hehe

    BalasPadam
  19. Tanpa Nama31.5.14

    korea buat plastic surgery . mana ada kecantikan asli . kalau tak caya, tngok lah rakyat diorang , smua hidung penyet , mata sepet giler . org malaysia sama ada artis atau bukan artis pun dah memang cntik . natural beauty .

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama31.5.14

    korea buat plastic surgery . mana ada kecantikan asli . kalau tak caya, tngok lah rakyat diorang , smua hidung penyet , mata sepet giler . org malaysia sama ada artis atau bukan artis pun dah memang cntik . natural beauty .

    BalasPadam
  21. Maknanya azalina osman ngan shahrizat jalil berasal dari sweeden la erk?

    BalasPadam
  22. Tanpa Nama12.6.14

    Arab xdk plak dlm senarai lg cantik2 pmpn kt sne...korean plastik surgery cantikla...

    BalasPadam
  23. Tanpa Nama23.6.14

    cantik kt korea semua fake

    BalasPadam
  24. Tanpa Nama21.8.14

    Wanita dr negara arab lah paling cantik dow

    BalasPadam
  25. Stok semakin berkurangan, siapalah daripada rakan-rakan yang bakal memborong semua stok ni...tentu istimewa orangnya.. istimewa juga harga yang diterima

    ===========================
    Senarai stok JM Shop
    ===========================
    https://www.facebook.com/1516079508636424/photos/pb.1516079508636424.-2207520000.1413552899./1516846621893046/?type=3&theater
    Senarai stok baru yang masih wangi berbau kedai boleh dapatkan di sini ya

    1) PURSE : https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1516810371896671.1073741833.1516079508636424&type=3

    2) HAND BAG: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1516797705231271.1073741830.1516079508636424&type=3

    3) BAG PACK: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1516795158564859.1073741829.1516079508636424&type=3

    4) POUCH: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1516801751897533.1073741831.1516079508636424&type=3

    5) WALLET: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1516804135230628.1073741832.1516079508636424&type=3

    6) SKIRT & SELUAR: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1516817085229333.1073741834.1516079508636424&type=3

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman