SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Info Perkahwinan Jangan Fikir Perkara Ini Jika Sedang Bersama

Info Perkahwinan!! Bagi sebahagian besar pasangan, fantasi atau fikiran tertentu semasa berhubungan seks malah menimbulkan sensasi lebih atau malah lebih merangsang. Namun ada beberapa perkara yang sebaliknya boleh menghalang anda dan pasangan anda menikmati seks.

Dr. Pushkar Gupta, seorang terapi berhubungan seks menjelaskan, fikiran boleh merosakkan hasrat seks. Apabila anda membawa keresahan di luar seks saat bercinta, tubuh dan fikiran menjadi tidak selaras. Perkara ini boleh menghalang anda ataupun pasangan anda dalam menikmati seks.

Beberapa fikiran yang harus anda elakkan ketika bersama antaranya:

Bekas kekasih


Mengingat bekas atau membandingkannya dengan kekasih anda sekarang boleh mendatangkan masalah yang serius. Apalagi jika anda terlepas memanggil nama bekas kekasih ketika bercinta. Pasangan anda boleh mengalami rasa rendah diri kerana merasa tidak cukup baik dalam berhubungan seks.

Pekerjaan

Memikirkan urusan pekerjaan ketika bercinta boleh mengakibatkan ghairah jadi menurun. Jika masalah atau urusan pejabat anda bairkan berlarutan, masalah itu akan menyeluputi anda dan mengalihkan perhatian anda. Pasangan Anda juga boleh terkena imbas stress anda. Lupakan sejenak semua urusan dan masalah-masalah itu dan nikmati kebersamaan anda dengan pasangan anda.

Rancangan esok hari

Memikirkan rancangan anda esok hari, jadual anda, mesyuarat dan pesta yang harus anda hadiri boleh membuat pasangan anda merasa anda tidak tertarik berada bersamanya. Kelakuan ini tentunya boleh merosakkan hasrat anda berdua.

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info perkahwinan dengan tajuk Info Perkahwinan Jangan Fikir Perkara Ini Jika Sedang Bersama. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/info-perkahwinan-jangan-fikir-perkara.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 9/10/13

Belum ada komen untuk "Info Perkahwinan Jangan Fikir Perkara Ini Jika Sedang Bersama"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman