SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Doktor Yang Kurang Ajar


JOHOR BAHRU : “Disebabkan mempercayainya, saya hanya mengikut arahan apabila diminta membuka baju dan coli, namun dia meramas buah dada saya hingga saya berasa sakit.

“Saya mula curiga dan takut apabila doktor itu menyatakan saiz buah dada saya besar selain mengajak saya melakukan hubungan seks,” kata ibu tunggal hanya mahu dikenali sebagai Nurul, 34, yang mendakwa dicabul seorang doktor sebuah hospital swasta, di sini.

Menurutnya, kejadian berlaku kira-kira jam 10.30 pagi Jumaat lalu ketika dia ke hospital berkenaan untuk mendapatkan rawatan susulan berikutan masalah darah tinggi, hidung berdarah, sakit perut dan sukar membuang air.

Nurul berkata, dia mengenali doktor berusia lingkungan 40-an itu kerana pernah mendapatkan rawatan daripadanya sebelum ini.

Menurutnya, sebelum kejadian mencabul itu berlaku, doktor terbabit mengarahkannya berbaring sambil memberitahu mahu memeriksa tekaknya.

"Ketika itu, hanya kami berdua di dalam bilik pemeriksaan manakala jururawat berada di luar bilik. Saya tidak bersangka buruk dan mempercayainya kerana dia doktor yang pernah merawat saya sebelum ini.

'Selepas tekak saya diperiksa, doktor itu mengarahkan saya membuka baju dan coli sebelum mencabul saya dan mengeluarkan kata-kata berunsur seks sebelum menyuruh duduk sambil mengurut belakang saya," katanya ketika ditemui Harian Metro di sini, semalam.

Nurul berkata, terkejut dengan kelakuan doktor itu, dia cuba beredar dari bilik berkenaan selepas doktor terbabit mengajaknya melakukan hubungan seks.

Menurutnya, ketika bersiap memakai baju, doktor berkenaan memeluknya dari belakang sekali lagi meramas buah dadanya.

"Malah, doktor juga menarik tangan untuk memegang kemaluan saya. Tindakannya itu menyebabkan saya terus keluar dari bilik pemeriksaan.

"Saya kemudian berjumpa seorang kakitangan hospital di kaunter untuk memaklumkan kejadian itu sebelum dibawa berjumpa seorang pegawai untuk berbincang.

"Dalam perbincangan itu, pegawai terbabit meminta saya tidak membuat laporan polis atau membuat aduan mengenai kejadian yang berlaku," katanya.

Bagaimanapun, kata Nurul dia memutuskan tidak mematuhi permintaan itu kerana kejadian yang berlaku bukan saja meninggalkan kesan buruk ke atasnya sehingga dia sering berasa sedih dan takut, malah berpendapat doktor itu wajib dikenakan tindakan.

Bagi memastikan keadilan dan keselamatan dirinya serta dua anak perempuannya berusia enam dan tujuh tahun, Nurul membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Johor Bahru Selatan (JBS), di sini, sehari selapas kejadian (20 Oktober).

"Saya serahkan kepada polis menyiasat kes ini dan berharap doktor berkenaan dihadapkan ke mahkamah dan dijatuhkan hukuman setimpal di atas perbuatannya itu.

"Saya mendedahkan kejadian ini dengan harapan mendapat pembelaan dan berharap sesiapa yang pernah menjadi mangsa doktor itu tampli membuat laporan polis demi maruah dan mengelak kejadian sama kepada pesakit lain," katanya

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info semasa dengan tajuk Doktor Yang Kurang Ajar. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/doktor-yang-kurang-ajar.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 5/10/13

14 komentar untuk "Doktor Yang Kurang Ajar"

  1. kenapa la x jumpa dgn doktor perempuan je...kan ramai doktor2 perempuan diluar sana, pilih je nk yg mana satu. sekarang ni bukan nya zaman darurat nk kena guna khidmat doktor lelaki. doktor pn ada nafsu juga tgk nasi lemak 10 hengget mana x goncang iman, lagi pn x kan la x rasa curiga bila doktor tu soh buka baju dn coli, jururawat pembantu pn x de...adeyh sendiri mau ingat la awak tu bukannya budak2 lagi, anak da dua orang...x kan la x bole berfikir...

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama6.10.13

    Jdkn pngajaran.kalau di brunei doktor perempuan yg akan periksa pesakit perempuan.tak pernah ada doktor lelaki yang periksa pesakit perempuan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama18.1.14

      boleh tolong nyatakan sumber yang boleh dirujuk tentang di brunei tidak pernah ada doktor lelaki yang periksa pesakit perempuan. saya dalam pengkajian. terima kasih.

      Padam
  3. Tanpa Nama7.10.13

    Nasi dah Jadi bubur pon kakak oii

    BalasPadam
  4. Tanpa Nama7.10.13

    2 la byk doktor laki skrg ni,fhm2 jela

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama7.10.13

    kite ni manusie biyase... xde hak nk mehukum owng sesuka haty.... klr kowng pandai berkate2 jwblh solan aq..kowng thu ape akn jadit kat diri kowng kejap lg....dlm hal ni kite patot bg sokngn bukn pandngn negetiv..
    pandng seriz dalam hal melibatkn maruh...

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama7.10.13

    Kna beringat, periksa2 juga.. Tp fkir la sma itukn doktor lelaki, yg p dedah aurat npa... Berdosa dh.. Doktor pmpuan ada rmai kn...

    BalasPadam
  7. Hai korg2 yg duk mengata akak ni...korg tau ke apa bakal jd kat korg...dak nak jd pun kat akak tu...mgkin ni caranya allah nak buka tembelang doktor tu....

    BalasPadam
  8. Hai korg2 yg duk mengata akak ni...korg tau ke apa bakal jd kat korg...dak nak jd pun kat akak tu...mgkin ni caranya allah nak buka tembelang doktor tu....

    BalasPadam
  9. Tanpa Nama8.10.13

    Kn akak tu dh ckp die chck up kt hospital. Maybe die x bduit. Kt hospital mne leh pilih2 doctor. X kne kt btg idung sndri leh la ckp bkn2

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama23.4.14

    hospital swasta la=.=

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman