SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Ngeri Wanita Di Sembelih Dan Di Lapah Serta Dikendurikan



Mengerikan sungguh dahsyat.Dimana di sebuah desa terpencil di negara China, setiap tahun mereka akan malakukan pesta pemotongan 'daging' secara besar-besaran. Kerana bagi mereka, 'daging' merupakan makanan mewah dan susah didapati. Sehingga mereka hanya boleh memakannya sekali sahaja setiap tahun dan hanya pada hari perayaan tersebut.

Ceritanya bagai mana gadis2 ini didapati, apa bila seseorang itu ingin ke salah satu tempat di china, yang bakal melalui desa tersebut dan kebiasaannya akan ada yang menumpang dan menginap di rumah warga desa tersebut. Jika mereka menemukan pengunjung wanita, mereka akan menangkap si wanita tersebut dan diikat dan dilarang keluar dari rumah. Si wanita tersebut akan diberi makan dan tempat tinggal yang disediakan oleh warga desa tersebut.


Ketika menjelang perayaan, wanita tersebut akan dibunuh dan badannya akan dijadikan DAGING PERSEMBAHAN oleh warga mereka ini. Wanita yang telah diculik oleh warga akan dicuci bersih terdahulu hingga dicabut seluruh bulu badannya.

Kemudian wanita itu di telanjang dan kaki tangannya diikat ketat dan dibawa ke tempat persembahan mereka, kemudian baru akan dijalankan upacara pemotongan.
Wanita atas ini pada saat akan dipotong, dia hanya menangis tanpa teriak. Kerana dia telah tau takde org yang akan menyelamatkan dirinya. Wanita tersebut akan dipotong lehernya dahulu supaya berhenti bernafas.
Daging dilapah untuk dimasak

Apabila hari perayaan maka, gadis-gadis ini akan disembelih dan di lapah seperti gambar-gambar diatas dan juga gambar yang sebelum ini. Makanya setiap tahun akan ada gadis yang akan dikorbankan. Masyallah~

Kepada gadis-gadis di luar sana jadikan ini sebagai pengajaran untuk anda semua lebih berhati2-http://taotauajer.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Gambar Ngeri Wanita Di Sembelih Dan Di Lapah Serta Dikendurikan. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/gambar-ngeri-wanita-di-sembelih-dan-di.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: putera izman - 16/10/13

32 komentar untuk "Gambar Ngeri Wanita Di Sembelih Dan Di Lapah Serta Dikendurikan"

  1. Tanpa Nama16.10.13

    yg pertama

    BalasPadam
  2. Gila dasar kanibal.. teda otak.. cuba klau dorang di potong n d mkn? Snang hati ka?? Gila eh..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama16.10.13

      NGERINYA...PERKARA2 YANG TERUK SELALUNYA BERLAKU DI NEGERI CINA..

      Padam
  3. Subahanallah... syukur ya Allah malaysia masih aman..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama7.11.13

      Mona fendi

      Padam
  4. Tanpa Nama28.10.13

    masyaAlloh ,,,,, inikah siksa neraka dunia

    BalasPadam
  5. Tanpa Nama8.11.13

    Bapak ko lha an,, cibai! Ko ta pike per pasaan pmpan uh?! Wahh,, nih lbih kejam dpd israel nih,, gyle arr! Bodo nih,, klau bpak ak ajak gy mlancong ke china mmg ak ta na pegy,, sumpah ak ckp,, ak ta na jd mgse smbelihan org2 sane,, eeii,, mmg kejam,, kejam kejam,, kejam dpd org buang anak thu ta! Ak doakn diorg cpat mati dpd diorg trus idup mcm uh. Ak doakn kaum yg wt perayaan uh mati dn diterbalikkn ke dlm bumi,,

    BalasPadam
  6. Tanpa Nama10.11.13

    takdir membawa kita pada peradaban umat saya akan berkata beruntunglah saya sbgy bangsa muslim.. Salam damai umat islam se jagat raya
    ttd:hamba allah
    from:indonesia

    BalasPadam
  7. Tanpa Nama10.11.13

    Bulshit!!!!! what the fuckkkkk the country of china!!!!! crazyy people..

    BalasPadam
  8. Hoax.... Editan photoshop itu.

    BalasPadam
  9. Berita gituan ada aja yg percaya. Wkwkwk

    BalasPadam
  10. Tanpa Nama6.12.13

    Negara china mmg trkenal dgn kebodohan penduduknye. Cam sial aku bace kisah ni!

    BalasPadam
  11. Aku tak sanggup nk tengok foto pun.....scari giler.....

    BalasPadam
  12. Tanpa Nama1.1.14

    Mcm patung ja...



    I just got a free Xbox Live code from http://freexboxlive.cc

    BalasPadam
  13. Tanpa Nama3.1.14

    cina mmng bodoh..eee mcm wrong turn,bgus lg mkn babi dari mkn org.

    BalasPadam
  14. Tanpa Nama15.1.14

    Makanya untuk cewek cantik di batam jangan sombong di batam karna di batam banyak orang cina

    BalasPadam
    Balasan
    1. Tanpa Nama29.4.14

      cina di batam tak ada suara nanti kena rogol ramai ramai

      Padam
  15. Tanpa Nama18.1.14

    Kan edit 2, gambr asalnya adlah seekor babi. X bik fitnah ok.

    BalasPadam
  16. Tanpa Nama23.1.14

    سُبْحَانَ اللّهُ وَالْحَمْدُلِلَّهِ وَلاَ اِلَهَ اِلاَّ اللَّهُ

    BalasPadam
  17. Tanpa Nama27.1.14

    Astagfirollah, semoga tuhan cepat menyadarkan mereka

    BalasPadam
  18. Tanpa Nama31.1.14

    Telenggong ny juak..

    BalasPadam
  19. mittttt6.2.14

    Durang ni dah kena murka oleh allah smpi makan bangsa sendiri

    BalasPadam
  20. Tanpa Nama22.2.14

    astagfirullahhal azzim tega xa hieeeh

    BalasPadam
  21. Tanpa Nama25.2.14

    Uih....bdn skit pnya ptih depa blh buad mcm ni...bodo la...eee.....naya pak karim

    BalasPadam
  22. Tanpa Nama25.3.14

    Tu gambar dpt dari sumber berita mana? Bagitaulah umat2 semua kat province mana perkara tu berlaku.

    Yg aneh .. Leher gadis dlm china dlm gambar kedua tu amat melampau panjang sgt.

    Muka mamat yg potong perut kat gambar 1 pun sama muka. Bentuk body dua2 perempuan tu pun sama.

    Rupanya upacara tu kena ade mangsa dan pembunuh twins baru boleh jadi.

    Walaupun I biasa tinggal kat kampung, ponteng sekolah dan tak bnyk exposure pasal hal2 dunia tapi I rase btul2 perkara atas tu real.

    BalasPadam
  23. Hihi menakut kan.cina mak ko batu ke?!!!"! Tak da otak.potong ko pnya mak ko akan rasa tak da otak piiwhgrrgrug.

    BalasPadam
  24. Tanpa Nama16.5.14

    Emmm ternyata cina tuh kejam
    Hati2 ma cina gan

    BalasPadam
  25. fake photo.. itu pun tak leh nak nilai ke korang nie..

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman