SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Ibu Melahirkan Anak Atas Rumput Kerana Servis Kakitangan Hospital Yang Teruk

Memang sedih!!! bayangkan jika ia berlaku kepada kita tentu naik hantu jawabnya.Seorang ibu yang sarat mengandung dan diperiksa oleh kakitangan hospital tersebut mendapati air ketumbannya pecah namun beliau tidak memasukkan ibu hamil tersebut ke dalam wad bersalin

sumber:bestoneoffour.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Gambar Ibu Melahirkan Anak Atas Rumput Kerana Servis Kakitangan Hospital Yang Teruk. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/gambar-ibu-melahirkan-anak-atas-rumput.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 10/10/13

1 Komentar untuk "Gambar Ibu Melahirkan Anak Atas Rumput Kerana Servis Kakitangan Hospital Yang Teruk"

  1. Mmg berhasil, sekalip0n cukup la sampai 300usd! Kepada yg nk menambah pendapatan teruskan membaca. Free register,tiada apa2 bayaran dikenakan,tiada tipu muslihat,tak perlu cari orang,tak perlu jual barang dan kerja sikit2 je. Syarat kelayakan : anda ada faceb0ok dan taw c0mputer sikit2. Anda perlu open link dibawah dan register sbg member. Lepas register ter0s dapat upah USD25 bersamaan rm70.00 lah lebih kurang, dah tu anda akan dpt link sendiri,lepas2 ape lagi,c0py link anda ataw c0py terus smua ayat saya ni and paste kat fb,tweeter dan sbgainya..setiap org yang open link anda,akan menerima ganjaran sbyk USD10 atau rm30 lebih kurang lah. Mudahkn, duit anda b0leh pilih,samaada duit ms0k account terus atau cek (akn dip0s kerumah,nk join free? Click je link ni.
    http://www.cashforvisits.com/index.php?refcode=173297

    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman