SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Guru Wanita Pakai Pakaian Yang Keterlaluan Untuk Naikkan Semangat Dan Markah Pelajar Dalam Ujian

Memang Pelik!!! itulah yang kita tahu asalkan pelik sahaja mesti dari negara China berikut pemahaman guru-guru di sekolah China.Untuk memotivasi anak didiknya yang selalu mendapat nilai buruk, seorang guru di China telah mencari penyelesaian yang sangat unik. iaitu dengan berpakaian sebagai pelayan seksi.

Awalnya, guru tersebut berjanji akan mengenakan pakaian hitam-putih seperti seorang pelayan seksi jika saja salah satu anak didiknya mendapat nilai tertinggi dalam ujian ujian sekolah.


Dan setelah para muridnya mendapat nilai yang baik saat ujian, sesuai janjinya guru itu pun tiba ke kelas mengenakan kostum lengkap dengan sepasang aksesori telinga kucing lucu.Sementara pihak sekolah berpendapat bahawa seorang guru tidak sesuai ikut dalam kegiatan melulu, apalagi dengan mengenakan kostum seperti itu. Namun pihak lain justru malah memuji kreativiti si guru, kerana nyatanya ia berjaya membuat anak didiknya meraih nilai yang baik, meski dengan cara yang tidak wajar.


Bahkan guru tersebut juga mendapat komen daripada salah satu media di China, yang menyebutkan "wow, itu guru yang baik, dan Penghargaan Guru Terbaik untuk 2012 jatuh pada gadis tersebut."

Sumber :tabekpuang.blogspot.com

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Guru Wanita Pakai Pakaian Yang Keterlaluan Untuk Naikkan Semangat Dan Markah Pelajar Dalam Ujian. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL http://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/guru-wanita-pakai-pakaian-yang.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 3/10/13

2 komentar untuk "Guru Wanita Pakai Pakaian Yang Keterlaluan Untuk Naikkan Semangat Dan Markah Pelajar Dalam Ujian"

  1. Tanpa Nama6.10.13

    Pelik dan ganjil.tak patut di tiru oleh orang2 melayu mcm kita.kita ada tatatertib dan akal pikiran yg waras.

    BalasPadam
  2. Tanpa Nama27.11.13

    bodoh



    BalasPadam

Geng Blogger

Putera Izman