SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Gambar Sotong Gergasi Terdampar Tepi Pantai

Memang Besar gila!!!! inilah sotong paling besar mungkin ini kali pertama kita melihat sotong sebesar sebegini.

SANTANDER - Pengunjung pantai Cantabria, Sepanyol terkejut dengan penemuan sotong raksaksa. sotong  besar yang terdampar di pantai itu  memiliki kepanjangan  30 kaki (9 meter).Sotong ini ketika ditemui telah mati . Berat haiwan laut tersebut adalah mencapai  400 kilogram.

Menurut Grind TV, sotong  raksaksa ini akan dihantar  ke Maritime Museum of Cantabria, di mana bangkai haiwan  itu akan dibersihkan dan dibekukan.


Penemuan ini cukup mengejutkan dan sangat jarang berlakukerana sotong raksaksa yang boleh menjadi objek kajian berada di kedalaman antara 1,000 dan 3,000 meter di laut. Para pengkaji biasanya mempelajari dari bangkai yang terdampar, dan sangat jarang untuk menemukan bangkai sotong raksaksa yang masih sempurna.

Pada awal 2013, para pengkaji merakam video sotong raksaksa di pedalaman lautan pasifik. Pengkaji dari Jepun mengambil  gambar haiwan tersebut dan menyatakankan bahawa sotong raksaksa ini tinggal di lebih dari 500 meter di bawah permukaan laut ,





Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info pelik dengan tajuk Gambar Sotong Gergasi Terdampar Tepi Pantai. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/gambar-sotong-gergasi-terdampar-tepi.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 8/10/13

Belum ada komen untuk "Gambar Sotong Gergasi Terdampar Tepi Pantai"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman