SITE MAP | PENGIKLANAN | HUBUNGI | DAPATKAN HADIAH MISTERI

Memang Gempaq

info panas | info semasa | info pelik |

.

Kisah Sedih Permintaan Terakhir Gadis Penghidap Kanser

Seorang gadis berusia 10 tahun mempunyai kehendak untuk menonton filem Disney-Pixar, ‘Up’. Malangnya, gadis tersebut diserang kanser tahap kronik dan tidak mampu untuk menontonnya di wayang.

Tidak tahu apa yang perlu dilakukan bagi memenuhi permintaannya, akhirnya seorang kenalan keluarganya menghubungi studio Pixar. Pihak Pixar telah menghantar salinan DVD filem tersebut ke rumahnya walaupun pada masa tersebut ianya hanya ditayangkan di pawagam.

Ibu gadis tersebut bertanyakan adakah dia mampu bertahan sehingga dapat menonton filem itu? Dia menjawab, “Saya bersedia untuk mati, namun saya harus tunggu untuk filem tersebut dahulu.”

Ketika menontonnya, gadis tersebut tidak dapat membukakan mata dan ibunyalah yang menghuraikan setiap babak supaya dia memahami.

sumber:myinfo4u.net

Tajuk Paling Popular

Cara Bersetubuh Dalam Islam Yang Umat Islam Kena Tahu --> Baca Disini
Hukum Doktor Lelaki Memegang Dan Melihat Kemaluan Wanita-->Baca Disini
Kisah Benar Isteri Berzina Ketika Suami Outstation--> Baca Disini

Kisah Benar Anak Rogol Ibu Sendiri Hingga Hamil--> Baca Disini
Anda baru saja membaca artikel yang berkategori info wanita dengan tajuk Kisah Sedih Permintaan Terakhir Gadis Penghidap Kanser. Jika Artikel Ini Menarik Sila Bookmark dengan URL https://gempaqgiler.blogspot.com/2013/10/kisah-sedih-permintaan-terakhir-gadis.html. Terima kasih!
Ditulis oleh: Unknown - 9/10/13

Belum ada komen untuk "Kisah Sedih Permintaan Terakhir Gadis Penghidap Kanser"

Catat Ulasan

Geng Blogger

Putera Izman